Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä naisten vyötäröttömyys johtuu:

Vierailija
18.04.2018 |

Ei huolehdita jokapäiväisessä elämässä syvistä vatsalihaksista, jota ovat kuin korsetti tukemassa vatsaa ja selkää. Ei auta vaikka treenasi kuinka päällimmäisiä vatsalihaksia jos ei treenaa joka päivä syviä vatsalihaksia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miesten pallomaha?

Vierailija
2/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä syviä vatsalihaksia treenataan?

Vierailija
4/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto on vyötärön pahin vihollinen.

Vierailija
5/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset hankkivat kapean vyötärön pitämällä korsettia tai kureliiviä. Olen mieluummin muodoton pötkylä mitä laittaisin päälleni vaatteen, jossa ei voi hengittää.

Vierailija
6/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto on vyötärön pahin vihollinen.

Kyllä se on edelleenkin sokeri kaikissa muodoissaan, mikä on pahin vihollinen.

Vierailija
7/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset hankkivat kapean vyötärön pitämällä korsettia tai kureliiviä. Olen mieluummin muodoton pötkylä mitä laittaisin päälleni vaatteen, jossa ei voi hengittää.

Etkö mieluummin treenaisi torsoa, jalkoja ja olkapäitä sekä tarvittaessa alentaisi rasvaprosenttia? Muutenkin kuin ulkonäön vuoksi.

Vierailija
8/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia tanssia viikossa hyöty liikunnan Lisäksi pitää vyötärön nätisti paikoillaan :)

Vierailija
9/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lyhyiden naisten vyötärö puuttuu jo heti alkuaan. He ovat valmiiksi jo tasapaksuja ilman ylimääräistä rasvaakaan. Näkisitpä vaan mun äitini... ei selkeää vyötäröä koskaan on kiloja ollut enemmän tai vähemmän. Tissien alla on jo heti napa.

Vierailija
10/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi lyhyiden naisten vyötärö puuttuu jo heti alkuaan. He ovat valmiiksi jo tasapaksuja ilman ylimääräistä rasvaakaan. Näkisitpä vaan mun äitini... ei selkeää vyötäröä koskaan on kiloja ollut enemmän tai vähemmän. Tissien alla on jo heti napa.

Jep semmosilla alle 165cm naisilla ei lähes ikinä oo vyötäröä ja muutenki yleensä ruma epänaisellinen vartalo

Vierailija
11/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miesten pallomaha?

Sama juttu!

Vierailija
12/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep semmosilla alle 165cm naisilla ei lähes ikinä oo vyötäröä ja muutenki yleensä ruma epänaisellinen vartalo

Mä olen 160 senttinen tiimalasi.

Jos yleistäisin niin minusta pitkillä on usein tasapaksu vyötärö.

Vierailija
13/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeita löytyy netistä pilvin pimein. Kunnossa olevat syvät vatsalihakset auttavat ihan pissan pidättämisessäkin kun ei pääse vessaan. Siksi esim. fysioterapiassa monelle vanhukselle annetaan syvien vatsalihasten jumppaohjeet koska ne estävät pissavahinkoja.

Vierailija
14/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyt. Näin vanhemmiten pituutta on enää vain 153-52 cm. Vaikka olen jo yli kuudenkymmenen, minulla on edelleen aivan selkeä vyötärö. Nuorempana vyötärönympärys oli vähän päälle 60 cm, nyt jotakin ihan vähän päälle 70 cm; olisiko ollut 72 cm, kun viimeksi kävin ompelijalla.

Vierailija
15/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilateksella. Esimerkiksi.

Vierailija
16/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miesten pallomaha?

Miesten syviä pallovatsalihaksia treenataan oluella.

Kesä ja treeniterassit lähestyvät.

Vierailija
17/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miesten pallomaha?

Miesten syviä pallovatsalihaksia treenataan oluella.

Kesä ja treeniterassit lähestyvät.

No enpä tiedä. 

1) Miesten alkoholin kulutus on ollut viimeiset 10 vuotta laskussa joka vuosi, naiset taas juovat enemmän kuin koskaan aiemmin.

2) 30-39-vuotiaiden miesten keskimääräinen vyötärönympärys on suositusrajoissa (<94 cm), samanikäisten naisten vyötärönympärys on yli suositusten (<80 cm).

Vierailija
18/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenataan vetämällä vatsaa sisään.

Vierailija
19/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen vaikuttaa myös vartalon muoto ylipäätään. Itse olen 170cm tiimalasi, ollut koko aikuisikäni. Vaikka paino vaihtelee, niin vyötärölle eivät kilot vain kerry.

Vierailija
20/33 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syvät- ja pinnalliset vatsalihakset rautaa. Olen treenannut niitä koko ikäni. Olen normaalipainoinen, mutta vyötärö on tasapaksu, syynä lyhyt selkä sekä voimakkaasti erottuvat vinot vatsalihakset vyötärön sivuilla. Ei voi mitään, näillä mennään. Yksi positiivinen asia on kuitenkin; sivulta katsottuna vyötäröni on kapoinen ja peppu taasen hyppyrimäinen pomppu :)