Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sopiva summa teinille välipaloihin, aamu ja iltapaloihin

Vierailija
18.04.2018 |

Meillä ei kuulemma IKINÄ ole mitään syötävää. Mikä olisi sellainen summa jolla saisi viikoksi aamupalaa, välipalaa ja iltapalaa. Lähinnä leipää, jogurttia tms, joku maitokin varmaan silloin tällöin. Ajattelin että saa alkaa itse käymään sitten kaupassa josko tajuaisi että miten paljon sitä pitää hänelle raahata, muropaketinkin vetää hetkessä, samoin tertullinen banaaneja jne.

Ruoan teen, mutta nuo kaikki muut saisi käydä itse ostamassa niin ei tarvitse valittaa ettei ole just sitä mitä itse haluaa syödä. 17v kyseessä

Riittäisikö kymppi viikkoon? Sillähän saa jo muropaketin, leipää, leivän päälle makkaraa, jogurttia ja jotain hedelmiä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemmin kymppi päivässä.

Vierailija
2/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on, kun katsot kauppakuiteista, että paljonko on viimeaikoina noihin välipaloihin mennyt, ja annat saman summan teinille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. No ei riitä.

Antaisin 30-50€

Vierailija
4/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et ole tainnut oikeasti teinille ikinä ruokaa ostaa, jos kuvittelet kympin viikossa riittävän. Tuossa iässä ainakin pojat syövät aivan tolkuttomia määriä. 

Vierailija
5/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teiniin voi sen verran luottaa, että annat vaikka 50 € ja sanot, että tuo kuitin ja loput rahat takaisin?

Vierailija
6/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö. No ei riitä.

Antaisin 30-50€

50€ viikossa yhden ihmisen välipaloihin? Monilla ei mene 50 euroa edes koko perheen kaikkiin ruokiin viikossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi