Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö kohta 45v täyttävällä naisella olla avioliitossaan seksiä?

Vierailija
18.04.2018 |

Eikö ole normaalia ettei mies enää tämän ikäistä naista halua?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sun suuret suunnitelmat rakastajan hommaamisesta on unohtuneet?

Vierailija
22/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu seksiä, niinpä erosin. Sen jälkeen ei ole ollut puutetta seksistä.

Minulla on nyt 10 vuotta nuorempi seksikumppani. Ja muutenkin aivan ihanaa asua nyt yksin. 

N48

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen erosit?

Viimeisenä neljänä vuotena oli seksiä 1-2 kertaa vuodessa. Lopulta alkoi niin ahistaa, että päätin erota. 

Ollaan edelleen hyviä ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aviomiehenä haluaisin paljonkin, mutta naiseni on erittäin usein väsynyt, tai joku muu syy. Alan väsymään tilanteeseen. Olen joitakin vuosia vaimoani nuorempi.

En mielestäni ole mikään löysä ja ruma sohvaperuna. Ehkä vaimoni ei vain halua minua yksinkertaisesti, tai hoitaa tarpeensa muualla.

Vierailija
24/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa kauanko aikaa olit ennen eroa ilman seksia numero 12? Muutenkin sun elämä kuulostaa täydelliseltä, nuorempi rakastaja ja asut yksin----- se on mun suuri haave!! Jonka toteuttamista olen jo suunnitellut.

Itse ollut nyt 11kk ilman seksiä ja päätin että kun vuosi tulee täyteen, alan tekemään ratkaisuja! En aio nelikymppisenä alkaa elää selibaatissa vastoin tahtoani.

Vierailija
25/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä seksiä seksiä

eikö teidän elämässä muuta ole? seksi kestää 5min. mitä teette muun ajan? Seksistä puhutaan tarpeellisena kuin ruuasta tai vedestä. No ei ole. Lastentekoon suunnattua toimintaa. Miehen mieliksi en seksiin enää suostu.

Itse olen 48v , vaaleat vyötärölle pitkät hiukset, isot rinnat , urheilullinen, mies kyllä haluaisi mutta kun se ei tunnu miltään. Ilman intohimoa ja romatiikkaa, seksi on tyhjää jumputusta, ennemmin katselee kun vesipisarat putoilee.

Se on yleensä naisen päätös, onko sitä seksiä vai ei ja milloin, kyllä miehille kelpaa aina.

Vierailija
26/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi kuuluu ainakin meidän parisuhteeseen. Olemme molemmat 45 v.

En voidi edes kuvitella, että olisin joskus liian vanha seksiin🙄

Vierailija
27/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla avioliitossa, jossa ei ole seksiä?

Jos saman ikäinen miesei innostu, ota joku innokas nuori mies, joka on kypsän naisen perään. Heitä kyllä riittää.

Itsellänikin on yli kymmenen vuotta nuormepi naisystävä, ja se on tosi jees.

Vierailija
28/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksiä seksiä seksiä

eikö teidän elämässä muuta ole?

seksi kestää 5min.

Ööh, tuota. Meidän kannattaisi varmaan jutella tästä...

Vierailija
29/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säännöllistä seksiä 1-3 viikossa.

N46+M42

Vierailija
30/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa pitää olla seksiä elämässä!

Olen 58v nainen ja mulla on seksiä juuri niin paljon ja usein kun haluan. Elän parisuhteessa ja seksi kuuluu mun mielestä ehdottomasti parisuhteeseen. Kovin pitkää aikaa en katsoisi pihtaamista.

Vierailija
31/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä ainakin, N51+M57

Ja meillä N51+M45 myös. Useamman kerran viikossa.

Vierailija
32/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää...seksiä ja etenkin hyvää sellaista pitäisi olla säännöllisesti.

Miksi? Jos ei halua seksiä, niin miksi sitä pitäisi olla?

Itse en halua seksiä ihan niinkuin en halua esim syödä simpukoita. Ei vaan tee mieli. Sitten joka tuutista toitotetaan, että haluttomuuteen pitää hakea apua ja ihmisen PITÄÄ harrastaa seksiä säännöllisesti. Mitäs jos ei vain halua niin miksi se halu pitää väkisin jostain kaivaa?

Vierailija
33/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien miehet halua. Tämän ikäinen nainen on jo vanha.

Mutta ukolle kelpaa kyllä kodihoitajaksi. Sen ikäisellä ukolla jo harvemmin seisoo, eikä ole vaimon syytä.

Vierailija
34/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua seksiä ihan niinkuin en halua esim syödä simpukoita. Ei vaan tee mieli. Sitten joka tuutista toitotetaan, että haluttomuuteen pitää hakea apua ja ihmisen PITÄÄ harrastaa seksiä säännöllisesti. Mitäs jos ei vain halua niin miksi se halu pitää väkisin jostain kaivaa?

Onko kumppanisi samaa mieltä?

Vierailija
35/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helkkarissa pitää olla seksiä elämässä!

Olen 58v nainen ja mulla on seksiä juuri niin paljon ja usein kun haluan. Elän parisuhteessa ja seksi kuuluu mun mielestä ehdottomasti parisuhteeseen. Kovin pitkää aikaa en katsoisi pihtaamista.

Otathan huomioon että tuo on sun mielipide. Kyllä mä voisin elää parisuhteessa jossa ei ole seksiä. Ei mitään ongelmaa. Seksi on mulle yhdentekevää, on sitä tai ei. Se että oon harrastanut seksiä elämäni aikana kymmeniä tuhansia kertoja riittää kyllä ja suoraan sanottuna kyllästyttää.

Vierailija
36/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että tehdään kyllä sitä eri paikoissa ja asennoissa, miehellä on iso jne mutta silti piisaa jo...

Vierailija
37/37 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppanisi samaa mieltä?

Ei hän joudu ilman olemaan, saa kyllä multa. Osaan teeskennellä että tykkään vaikkei itseä halutakaan. Ärsyttää vaan nuo kommentit niinkuin ihmisessä olisi jotain perustavanlaatuista vikaa jos ei paneminen kiinnosta enää sen jälkeen kun sitä on hitto vieköön harrastanut viimeiset 25 vuotta lähes joka viikko..