Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan löytää mun aviomieheni, auttakaa!

Vierailija
18.04.2018 |

Hän lähti 12.2 sen jälkeen ei oo näkynyt eikä kuulunut, ei pidä vissii keneenkään yhteyttä.
21.2 poliisi etsi hänet (todennäköisesti siis sai soittamalla kiinni). Taustalla on mt-ongelmia, olen erittäin huolissani. Hän on rakastanut tyttöämme siitä asti ku tämä syntyi ja ollut hyvä isä. Kaiken vapaa-ajan aina ollut perheen kanssa, oli tosi ahdistunut vuorokauden ajan ennen lähtöään. Pelkään että saattaa olla jopa itsetuhoinen.

Joten jos olet nähnyt kerro suomi24 löytyy kuva kadonneista. Mies on pitkä, tukevahko, hänellä on silmälasit , korvalävistykset, vaaleansiniset silmät, lyhyt tukka, todennäköisesti mustat /hyvin tummat vaatteet. Liikkuu punaisella nissan primeralla vm. 91 .
Hänen pitää soittaa lapselleen (lapsi on puhunut että mieluummin menee auton alle kun elää ilman isää (on hoidon piirissä, mutta paras apu olisi kun isä todella soittaisi tyttärelleen).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullinen fiilis tästä tuli🙁 voimia teidän perheelle ja toivottavasti mies löytyis pian ja sais apua, ja palais kotiin! Mistä päin Suomea mies on kadonnut?

Vierailija
2/2 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kyyneleet vaan valuu kun luin sun tekstin, mä niin pelkään miehen puolesta, ja nyt saan vielä pelätä että lapsi tekee jotain itselleen kun kokee ettei isä rakasta. Lääkäri oli kyllä sitä mieltä että vielä ei tytöllä masennuksen kriteerit täyty (lastenpsykiatri). Mä yritän todella että tytöllä olisi asiat niin hyvin ku tässä tilanteessa voi olla.

Kun saisin jotain kautta miehelle viestin että jos se vaikka soittaa tytön omaan numeroon, niin muuta en vaadi, jos se on onnellisempi ilman mua niin ok. Mä kestän kun on pakko, mutta 9 vuotias isin tyttö ei kestä 😢

Kunpa saisin edes viestin, että mies on ok.

Nyt pelkään avata ovea jos joku soittaa ovikelloa, pelkään että poliisi tuo tiedon että

Mies on tappanut itaensä, sitä en kestäisi. !😢

Vierailija kirjoitti:

Voi miten surullinen fiilis tästä tuli🙁 voimia teidän perheelle ja toivottavasti mies löytyis pian ja sais apua, ja palais kotiin! Mistä päin Suomea mies on kadonnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme