Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä järki elää?

Vierailija
17.04.2018 |

Kysymys otsikossa, jos tämä on vaan tätä tai menee huonommaksi niin what's the point?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämässä ole järkeä. Mutta toivottavasti et viittaa johonkin työttömyyteen tai rahattomuuteen, sillä ne ovat totaalisen paskoja syitä lopettaa eläminen.

Vierailija
2/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämässä ole järkeä. Mutta toivottavasti et viittaa johonkin työttömyyteen tai rahattomuuteen, sillä ne ovat totaalisen paskoja syitä lopettaa eläminen.

Osittain kyllä, on osa-aikatyö ja rahat riittää vuosi vuodelta vähemmän kun kaikki kallistuu. Mt-ongelmien ja tyhmyyden ja osaamattomuuden takia työkyky maksimissaan ja pystyn ainoastaan melko yksinkertaisiin töihin ja palkat sen mukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässähän ei ole järkeä. Se on vain seikkailu joka päättyy kun on sen aika. On turha murehtia, se on hukkaan heitettyä aikaa. Hyppää seikkailuun, tee siitä hyvä tarina eläkä takerru asioihin mitkä aiheuttaa pahaa mieltä. Tee oma tarina ja elä omannäköistä elämää. Tee sitä mitä rakastat.

Vierailija
4/5 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässähän ei ole järkeä. Se on vain seikkailu joka päättyy kun on sen aika. On turha murehtia, se on hukkaan heitettyä aikaa. Hyppää seikkailuun, tee siitä hyvä tarina eläkä takerru asioihin mitkä aiheuttaa pahaa mieltä. Tee oma tarina ja elä omannäköistä elämää. Tee sitä mitä rakastat.

Oma tarina sekä omannäköinen elämä maksaa, tekisin sitä mitä rakastaisin mutta se maksaa. Kaikki mikä ei ole minua ja mitä pitäisi pakosta tehdä vetäisi minut vaan pimeyteen ja pois tästä maailmasta. Kaikki on kallista osamattomalle ja tyhmälle kun ei kykene sellaiseen työhön josta saisi edes 1500e koska liian tyhmä vaan menee työttömyysturvalla ja osa-aikatyöttömänä alle 1000e kuussa. Tietysti oma talo maalla maksaa mutta se on minua ja pitää minua vielä hengissä, jos ei sitä ole pimeys kutsuu.

Vierailija
5/5 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki elää? Tuhannen dollarin kysymys.

Mutta kannattaako edes miettiä? Tänne on synnytty ja täällä ollaan joku epämääräinen aika, kuka kuinkakin pitkään. Pääasia on tehdä siitä ajasta mahdollisimman mukava koska muuten se tulee liian raskaaksi.

Jokainen on oman onnensa seppä. Itse, ihan itse ja yksin se järki ja mieli elämälleen on löydettävä. Ja kyllä se löytyy, kun irrottaa katseensa navastaan ja lakkaa säälimästä itseään! Heti huomattavasti paljon mukavampaa!

Tai sitten, jos valitsee kurjuudessa rypemisen, siitä vaan. Säälittävää se kyllä on mutta kuikin tavallaan. Oma valinta. Ja jos näin valitsee, olisi mukava pitää mölyt mahassaan ja kärvistellä yksin. Epäkohteliasta kaataa surkeuttaan muitten niskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi