Päätin nyt lopettaa alkoholinkäytön kokonaan ja kieltäytyä kaikesta epäterveellisestä syötävästä
Siihen saakka että suhteessa on säännöllisesti seksiä vähintään kerran viikossa.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (31)
Koska olen jo monta vuotta syönyt herkkuja ja juonut siksi, että puutteessa eläminen avioliitossa ahdistaa ja turhauttaa. Päätin nyt siis ryhdistäytyä ja muuttaa tapojani. Ap
..joten jo pitkään juominen ja herkkujen syöminen on vain pahentanut mielipahaani joka huonosta parisuhteesta tulee. Kun en juo yhtään enkä herkuttele, saan sentään mielihyvää itsekurista. Ap
Ymmärtääkö kukaan tätä logiikkaa? Ap
Joo, laihdut niin alat taas saada. Mulla vähän sama homma.
Enpä usko että alan edes, mutta osoitanpa miehellekin että minulla on itsekontrollia. Ap
Miksi pysyt onnettomassa parisuhteessa?
Oon päätynyt samaan ratkaisuun, mutta eri syystä. Jätin alkoholin kokonaan, koska juominen aiheutti pahaa oloa. Valitsen terveellistä syötävää ihan vaan sen hyvän vaikutuksen vuoksi keholle ja mielelle. Lisäsin myös liikuntaa arkeeni. Voin nyt paremmin ja ajattelin jatkaa näin niin kauan kuin tuntuu hyvältä.
Onko tää se sama tapaus, joka valitteli kun ei voi käydä salilla kun joillain naisilla on timmimpi vatsa..?
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että alan edes, mutta osoitanpa miehellekin että minulla on itsekontrollia. Ap
Mitä iloa tästä siis on, jos tämä ei tule lähtökohtaisestikaan tihentämään seksielämäänne?
Tule kuukauden päästä uudestaan, niin katsotaan kestikö lupaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa tästä siis on, jos tämä ei tule lähtökohtaisestikaan tihentämään seksielämäänne?
Se että saatan olla tyytyväisempi itseeni ja myös voida fyysisesti paremmin, koska juomisesta ja herkuttelusta tulee yleensä huono olo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se sama tapaus, joka valitteli kun ei voi käydä salilla kun joillain naisilla on timmimpi vatsa..?
Ei se niin sanonut vaan että siellä ahdistaa.
Syökää porkkanoita vaan ja lanttua! Ap myös!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pysyt onnettomassa parisuhteessa?
Perhettä on pakko pitää omaa parisuhdeonneani tässä vaiheessa lasten iät ja arjen sujuminen huomioon ottaen. Ap
Hyvä päätös sinänsä, mutta perin outo tuo "siihen asti että alan saada seksiä vähintään kerran viikossa". Onko näillä asioilla mitään tekemistä keskenään ja jos on, millainen parisuhde tuollainen on?
Oudolta.