Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllaisia tuotteita tai asioita ostat tai voisit ostaa puhelinmyyjältä?

Vierailija
17.04.2018 |

Minä en keksi yhtään ainoaa asiaa, minkä haluaisin ostaa sitä kautta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ikinä. Ei myöskään ovelle tulevilta kaupustelijoilta. Valitsen ostopaikkani itse, kiitos.

Vierailija
2/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Puhelinmyynnin idea on järjetön. Tyrkytetään satunnaisille ihmisille tuotteita, joita nämä ihmiset voivat joko ostaa kaupasta tai tilata internetin välityksellä jos katsovat ne tarpeellisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa elinikäisen puhelinmyyntikiellon

Vierailija
4/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta: en yhtään mtn. En tee minkäänlaisia kestotilauksia, maksa 15e/kk ei sitoutumisa. Paitsi spotify, neflix ja hesari.

Vierailija
5/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustantajalta voisin tilata jonkun lehden. En tosin tiedä minkä. Viime lehtitilauksesta tosin jo pari vuotta aikaa.

Vierailija
6/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En koskaan kuuntele mitä puhelinmyyjällä on myytävänä jos satun vastaamaan puhelimeen sellaisen soittaessa. Osaan hankkia/ostaa/tilata ihan oma-aloitteisesti tuotteita jotka haluan saada.

Vierailija
7/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinseksiä voisin naisilta ostaa

Vierailija
8/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ostan puhelimessa mahdollisesti jotain vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että soitin sen puhelin itse.

En siten osata tai tilaa yhtään mitään jos minulle soitetaan.

Kaikenlaista on sattunut kun en halua olla tyly ja paiskata luuria korvaan, olen yrittänyt kohteliaasti selittää tuota periaatetta soittavalle myyjälle. Osa ymmärtää heti ja toivottaa hyvät päivänjatkot, osa taas toistaa vain myyntipuhetta parikin kertaa ennen kuin menee jakeluun ja feidaa lopulta.

Pari kertaa myyjä on saanut hepulin ja alkanut inttää, kerran jopa huusi minulle että se on epäreilua ja kuuntelin vuodatusta lievästi huvittuneena hetken. Kun sitten viimein tuli hiljainen hetki, kysyin viattomasti, että mitä hän sille ajatteli voivansa tehdä? Toisesta päästää kuulin kuinka verenpaine nousi ja hän veti henkeä. Ajattelin siinä vaiheessa, että riittää jo ja totesin että heippa ja suljin puhelun. Se oli joku miesten kalsarien myyjä, jotka muutamia vuosia sitten soittelivat milloin mihinkin aikaan.

Puhelinmyynti on varmasti rankka laji, mutta ei sitä ehkä noin vakavasti kannattaisi odottaa kun ei niillä ihmisillä joille soittelevat ole todellakaan mitään velvollisuutta ostaa mitään, jos ja kun eivät itse halua.

Vierailija
9/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.En yhtään mitäään. Puhelinmyyjä on maailman turhin toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi