Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen hengittää suun kautta heti kun joutuu vähän juoksemaan?

Vierailija
17.04.2018 |

Vajaa-älyinen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa juoksijoista tekee näin, tarkista ellet usko.

Vierailija
22/24 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennen yritin vältellä suun kautta hengittämistä. Olin huonoitsetuntoinen ja minua oli kiusattu paljon. Eli ollut mitään mistä minua ei oltu haukuttu, pilkattu tai lytätty maahan.

Olipahan typerää olla hengittämättä nenän kautta ja saada pistoksia vatsan seudulle, vain joidenkin idioottien takia.

Nykyään puuskutan suun kautta ja lenkkeily on helpompaa.

Kuinka mielenvikainen ja säälittävä täytyy olla jos pitää kytätä toisten hengittämistäkin?

Varmasti tuollaisella ihmisellä on erittäin paljon hävettävää ja alhaista saastaa itsessään, niin täytyy kaikin mahdollisin keinoin etsiä toisista vikoja. Vaikka sitten hengittämisestä jos ei muuta keksi.

Tule ap. lenkillä vastaan niin räkäisen kasvoillesi.

Vierailija
24/24 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty hengittämään kunnolla nenän kautta, vaikka vaan makaisin. Kuitenkin voisin lähteä vaikka heti juoksemaan puolimaratonia. Mulla on vaan ahdas nenä, krooninen nuha, astma yms. Jos yritän hengittää nenän kautta, tuhisen aika äänekkäästi koko ajan, vaikka ei olisi sitä tavallista nuhaakaan.

Ja joo, mun hengitystä kommentoiviin ihmisiin on mun hermot menneet jo kymmenisen vuotta sitten. Mä ainakin hengitän. Mun astmani on paha, ja arvostan kyllä jokaista helppoa hengenvetoa tuli se mitä kautta tahansa.

Misofoonikkoja ymmärrän tiettyyn rajaan asti, mutta täytyy jumalauti munkin hengittää, syödä ja elää. Seurustelin joskus tällaisen ihmisen kanssa. Lopulta ei syöty, nukuttu tai ikinä edes oleiltu samassa huoneessa, koska mun hengitys vinkui välillä, nenä tuhisi, jos hengitin sen kautta ja oli vaikea syödä hänen mielestään normaalisti kun henki ei kulje normaalisti. En enää siedä sellaista pompottelua ja jos joku kommentoi, niin saa kuunnella jonkinmoisen saarnan hengityshistoriastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän