Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivesten koko, ja eikö miehiä stressaa se lainkaan?

Liikaa_aikaa?
17.04.2018 |

Mietin vain kun miehet aloittaa kalunmittausketjuja ja haaveiletko isosta -ketjuja niin usein. Eikö miehet stressaa kiveksistään? Koko ja näkö. Itse tykkään isommista, raskaista kiveksistä. Pienet ovat tosi ei-kiihottavat. Kalun ja pallien koko ei muuten monestikaan "täsmää". Sitäkin olen miettinyt, että kun miehen etumus pullottaa, niin eiköhän ne ole useimmiten juuri kivekset, jotka siellä pullottavat. Olen nainen jota kivekset kiinnostavat seksuaalisesti.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei tietenkään !

Vierailija
42/49 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot roikkuvat pallit. Helposti hautovat, joten pakko käyttää väljiä boksereita. Päällyshousut tulee otettua kotioloissa pois ihan tästä syystä. Vaimo monesti hiplaa palleja ohikulkiessaan ja on sanonut tykkäävänsä niistä. Itse olisin mieluummin toivonut isoa kalua, kalu on ihan tavallinen. Mut hän pitää just kasseista ja sanoo ettei haluis suurta kalua. En tiedä uskoako vaiko ei. No seksi on taivaallista ja sitä on pari-kolme kertaa viikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa sekin! Pieni varustus kaikin puolin stressaa joka kerta kun löytää naisen ja on aika se esitellä.

Nyt tavannut tosi kivan naisen joka tulee joulun välipäivinä eka kertaa saunomaan. Jännittää jos nainen onkin vaativa näissä asioissa. Mietin jopa että varoittaisinko viestillä ennakkoon ettei ole kummoista varustusta tarjolla. Vai yrittäisinkö romantiikan voimalla tehdä saunahetkestä rentouttavan ja sitten jos hyvin käy niin päästään eteenpäin...

M28

Vierailija
44/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan järjettömän iso värkki ja pienet kiinteät kivekset. Harrastan seksiä 5 kertaa päivässä.

Vierailija
45/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan järjettömän iso värkki ja pienet kiinteät kivekset. Harrastan seksiä 5 kertaa päivässä.

Ja taitaa olla vielä yläastekin käymättä, häh?

Vierailija
46/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lasketa itsekseen harrastettavaa mukaan; se on runkuttelua !

Vierailija
47/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painaa sen 1,5 kg/kpl

Vierailija
48/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla se sama teinipoika joka aloittaa ne kikkelinmittausjutut. Kiva että poikaa kiinnostaa toisten kikkelit.

Vierailija
49/49 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole mitkään hirveän isot, eikä se nyt niin haittaa kun muna on kuitenkin hyvän kokoinen. Olen miettinyt lähinnä sitä, että voisiko isommilla palleilla olla kuitenkin parempi sperman laatu. Esim. hyvän ystäväni miehellä on suuret kivekset (olen nähnyt sekasaunassa), ja olen kuullut ystävältäni, että molemmat raskaudet (2) tärppäsivät heti kättelyssä. Lisäksi miehellä on vielä kolmaskin lapsi jostain yhden yön jutusta. Me ollaan nyt yritetty jo 7 kuukautta tuloksetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan