Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivesten koko, ja eikö miehiä stressaa se lainkaan?

Liikaa_aikaa?
17.04.2018 |

Mietin vain kun miehet aloittaa kalunmittausketjuja ja haaveiletko isosta -ketjuja niin usein. Eikö miehet stressaa kiveksistään? Koko ja näkö. Itse tykkään isommista, raskaista kiveksistä. Pienet ovat tosi ei-kiihottavat. Kalun ja pallien koko ei muuten monestikaan "täsmää". Sitäkin olen miettinyt, että kun miehen etumus pullottaa, niin eiköhän ne ole useimmiten juuri kivekset, jotka siellä pullottavat. Olen nainen jota kivekset kiinnostavat seksuaalisesti.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio, isot kivekset pullottaa monesti enemmän kuin kalu. Isot kivekset on myös suurin syy siihen, miksi miehet istuu jalat levällään.  Ei tunnu kivalta, jos ne jää väliin. Omatkin kulkuset on isommasta päästä 5x3cm kpl. Kun näitä on pari, niin on aika selvää, ettei jalkoja saa kiinni ihan helposti, jos jää väliin. Johonkin tuo kourallinen pitää mahtua.  Toisekseen itsellä vielä kalu löysänäkin tavallista isompia eli 13-14cm /11+cm.  Joten ihan varmasti pullottaa ilman seisokkiakin, saati jos paisuu edes puolitankoon. Siksi suosin alushousuja, joissa reilu kalukukkaro pitämässä vehkeet paikallaan eikä jää väliin.

Vierailija
2/49 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä luin ensin että kivesten kolo, mietin et mitä hel***tiä  :  )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä huomioita. Itsellä kanssa isot pallit ja normi kokonen kulli. Itselle se kun käy nukkumaa kyljelleen ni joutuu asettelemaa pallit niin ettei ne jää puristuksiin.

Vierailija
4/49 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa isot pallit. Vaimo on pari kertaa sanonu että on kivemmat kun semmoset pikku pingispallot. No, ei enää aikoihi oo ollu kiinnostunu tai paljon koskenut

Vierailija
5/49 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa_aikaa? kirjoitti:

Mietin vain kun miehet aloittaa kalunmittausketjuja ja haaveiletko isosta -ketjuja niin usein. Eikö miehet stressaa kiveksistään? Koko ja näkö. Itse tykkään isommista, raskaista kiveksistä. Pienet ovat tosi ei-kiihottavat. Kalun ja pallien koko ei muuten monestikaan "täsmää". Sitäkin olen miettinyt, että kun miehen etumus pullottaa, niin eiköhän ne ole useimmiten juuri kivekset, jotka siellä pullottavat. Olen nainen jota kivekset kiinnostavat seksuaalisesti.

Vau, haluat siis että miehet alkaisivat stressasta vielä yhdestä (tai no, kahdesta) asiasta lisää kehostaan. Suominaiset on kyllä...sanonko mistä.

Kas niin, "tunteisiiiiiiin" ja "uliuliuli" -kommentteja voi alkaa kirjoittaa :P

Vierailija
6/49 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin siis ennemmin "kas kun miehet ei stressaa". Ilmaisin huonosti itseäni. Mutta täällä oikeasti miehet aloittaa koko ajan kalun koko - ketjuja, myös naisten rintojen koosta otetaan stressiä. Hämmästytti, että ilmeisesti miehet elää sovussa kivestensä kanssa. Niitäkö ei sitten mittailla? Ap

Vierailija
7/49 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten nähnyt erittäin pieniäkin. Niitä on hankala käsitellä. Joskus pienet ovat aivan piilossa, kuin kiinni häpyluussa tms. Isompia on helpompi hyväillä käsin ja suulla. Ne näyttävät myös kovin kiihottavilta.

Vierailija
8/49 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on iso ja paksu kalu, niin silti vaimo pitää kättään kiveksien ja kalun alapuolisen kölin päällä. Kokeilee siitä halukkuuttani ja paineitani seksiin.  Luulisi, että nauttisi paksusta ja pitkästä kalun varresta, vaan ei.  Toki kiveksetkin on suuret.

Vierailija
9/49 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena kiihottaa miesten kivekset (peniksen ohella) mutta ei sillä koolla ole väliä. Jokainen on yksilö eikä seksi ole mikään kokokilpailu :) Pienemmät on helpompi ottaa kokonaan hellästi suuhun, suuria voi nuolla ja kaikkia voi pehmeästi imeskellä. 

Vierailija
10/49 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppo ottaa suuhun kun ovat pienet ja "kiinni" häpyluussa. Niitä on muutenkin vaikea hyväillä kun niitä ei saa otettua käteen. En tiedä, ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan, kai nyt muillakin on tämmöisestä kokemusta?

Vierailija
11/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa_aikaa? kirjoitti:

Ei ole helppo ottaa suuhun kun ovat pienet ja "kiinni" häpyluussa. Niitä on muutenkin vaikea hyväillä kun niitä ei saa otettua käteen. En tiedä, ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan, kai nyt muillakin on tämmöisestä kokemusta?

Pallithan menee kylmässä ja sportatessa kurttuun niinkuin pippelikin. Ne virkoaa esikäsittelyssä kun annat vaan riittävästi hoitoa.

Vierailija
12/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin deittini pudotti suuseksiä antaessaan silmälasinsa sängyn alle, kun likinäköisenä nuoli väärää reikää ja se kutitti niin, että vahingossa läimäytin selluliittireiteni yhteen ja klasit sinkoutuivat sänkyn alle.

Hän alkoi niitä sieltä kurkottelemaan perä pystyssä. Ruskean peräreiän alla killui kuin ketjun päässä ruttuiset pallit. En tykänny näystä. Kyllä naisen perä on sitte vähintään puolet kauniimpi, vaikka sen ite sanonkin.

Vierailija
13/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on normisti roikkuvat normikokoiset, mutta kiihottuessa ne vetäytyvät ylöspäin koviksi kuuliksi. Ihanat <3

Vierailija
14/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut stressattua tuosta asiasta. Otanta ei ole ihan hirveän laaja, mutta kukaan elämäni naisista ei ole ollut 2 x 3 cm sporttisen kiinteistä kiveksistäni erityisen kiinnostunut. Mitään painavia vitjamunia en haluaisi mukanani roikottaa ja nämäkin alkavat olla turha painolasti, kun on jo kolme lasta saatu.

Vierailija
15/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa_aikaa? kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Omalla miehelläni on juuri tällaiset; vain hyvin harvoin roikkuvat vaan ovat tiiviinä pakettina siinä peniksen alla. Ovat pienehköt, kuten myös itse penis (13/11) ja siis sopusuhtaiset. Kumma kyllä minä pidän juuri tällaisista :)

Vierailija
16/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut tilanteesta sportatessa tai kylmässä vaan ihan parituntisen seksisession aikana. Jos mies vielä tykkää, että niitä käsitellään (ja minä tykkään käsitellä) niin se on vain vaikeaa, kun ei tahdo saada otetta. Pelkkä silittely tms ei ole sama kuin että voi ottaa suuhun ja miehen niin halutessa hiukan puristaa käsissä. Toki ne varmaan kaikilla vetäytyvät ylös ennen kuin tulee.

Vierailija
17/49 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa_aikaa? kirjoitti:

En puhunut tilanteesta sportatessa tai kylmässä vaan ihan parituntisen seksisession aikana. Jos mies vielä tykkää, että niitä käsitellään (ja minä tykkään käsitellä) niin se on vain vaikeaa, kun ei tahdo saada otetta. Pelkkä silittely tms ei ole sama kuin että voi ottaa suuhun ja miehen niin halutessa hiukan puristaa käsissä. Toki ne varmaan kaikilla vetäytyvät ylös ennen kuin tulee.

Laita ne palliveteen lämpiämään jos tykkäät vitjamunista. Elimistö säätelee kivepussin kokoa lämpötilan mukaan. Eikö näitä asioita opeteta koulussa?

Vierailija
18/49 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta on tutun/vakituisen seksikumppanin kivekset, kun tuntee että ne on tosi täydet, pulleat ja raskaat. Muuten aika sama.

Vierailija
19/49 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin deittini pudotti suuseksiä antaessaan silmälasinsa sängyn alle, kun likinäköisenä nuoli väärää reikää ja se kutitti niin, että vahingossa läimäytin selluliittireiteni yhteen ja klasit sinkoutuivat sänkyn alle.

Hän alkoi niitä sieltä kurkottelemaan perä pystyssä. Ruskean peräreiän alla killui kuin ketjun päässä ruttuiset pallit. En tykänny näystä. Kyllä naisen perä on sitte vähintään puolet kauniimpi, vaikka sen ite sanonkin.

Minusta taas tuo on yksi kiihottavimmista näyistä, jos mies on isokokoinen ja karvainen, plussana ns. vitjamunat. Ja heteronainen olen. 

Vierailija
20/49 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä mielenkiintoiset killuttimet kuin kantapää tai polvitaive.

Ei tarvitse noteerata, enkä noteeraa itse.

Testoa tuottavat OK niin se riittää hyvin.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme