Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu nainen saa oman lapsen?

Vierailija
17.04.2018 |

Tuleeko sossut kyttäämään aina sen lapsen elämää tai ottaa hänet heti synnärillä huostaan?

Tuomio lapsen hyväksikäytöstä tullut sillä perustein, että aikuinen nainen antanut seksi vinkkejä ala-ikäiselle lapselle. Mutta ei ole kajonnut koskaan omiin lapsiin, eikä kajoaisi!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään valvo, eikä sossut rikosrekisteritietoihin edes pääse käsiksi.

Olen itse saanut tuomion käräjäoikeudessa 14-vuotiaan pojan hyväksikäytöstä (täytti 15 hyvin pian asian jälkeen). Hovioikeus kumosi tuomion, koska en tiennyt pojan oikeaa ikää (valehteli ikänsä 17-vuotiaaksi ja on 187 cm pitkä). Minulla on tämän saman miehen kanssa siis lapsi, jonka vuoksi sain syytteen, kun lapsen tapaamisista tuli riitaa ja isän äiti teki vuosia myöhemmin rikosilmoituksen.

Oli kauheeta se oikeudenkäynti, kun käveli ulos salista ja vihaisia tyyppejä mulkoili oven lähellä. Toivottavasti tajusivat, että se lähes 187 cm isokokoinen mies oli se ”hyväksikäytetty lapsi”.

Nää ei vaan oo samoja juttuja, kun naisia syytetään. Ei noi teinipojat, jotka parikymppisten naisten perään on, ole mitään uhreja. Sympatiat sulle.

Entä tytöt?

14v. poika on todellakin lapsi, ihan riippumatta siitä minkä pituinen on. Sä siis todellakin olet hyväksikäyttäjä.

No ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa, mitä ajattelet. Kyseinen teinipoika olisi kuukauden päästä täyttänyt 15 ja olin itse nuori vain vähän päälle 20. On todella väärin joltain teinipojalta valehdella ikänsä ja tavallaan huijata nuori nainen seksiin ja sitten tehdä rikosilmoitus. Vaikka tässä sen teki äiti, mutta kuitenkin se meni siihen mukaan ja vasta hovioikeudessa kertoi ilmeisesti vähän vahingossa rehellisesti, ettei se kertonut oikeaa ikäänsä.

Säälin jokaista naista, joka joutuu tuollaiseen oikeusprosessiin siksi, että seksinnälkäiset teinipojat yrittävät tehdä tuttavuutta parikymppisten naisten kanssa.

Vierailija
22/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen itse että 14v 20 vuotiaat oli aikuisia. Kävin sokkotreffeillä kun olin 14v 19 vuotiaan kanssa. Poika ois tietty halunnut tapailla, mutta sanoin heti ja suoraan treffien jälkeen, että hän on aivan liian vanha mulle. Miettimät edes sitä että se ois ollut laiton pidemmälle mentäessä. Ja tytöt on kehittyneempiä kuin pojat. Olin yli 170cm.

Mikä se semmoinen adonis on joka 14vuotiaana pokaa yli 20v naisen?

Voihan sitä olla kaikenlaista, mutta syyttä harvoin joutuu oikeuteen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen itse että 14v 20 vuotiaat oli aikuisia. Kävin sokkotreffeillä kun olin 14v 19 vuotiaan kanssa. Poika ois tietty halunnut tapailla, mutta sanoin heti ja suoraan treffien jälkeen, että hän on aivan liian vanha mulle. Miettimät edes sitä että se ois ollut laiton pidemmälle mentäessä. Ja tytöt on kehittyneempiä kuin pojat. Olin yli 170cm.

Mikä se semmoinen adonis on joka 14vuotiaana pokaa yli 20v naisen?

Voihan sitä olla kaikenlaista, mutta syyttä harvoin joutuu oikeuteen asti.

Niinku sanoin, se oli vain noin kuukauden alle 15 sillon, joten melkein 15.

Kuvitteletko sen tarkoittavan, että kaikki tytöt on poikia kehittyneempiä, jos tytöt keskimäärin kehittyvät poikia nopeammin? Se tarkoittaa tosiaankin vaan keskimäärin, eli monet pojat kehittyy monia tyttöjä nopeammin.

Ja kyllä voi joutua oikeuteen syyttömänä, jos toinen ihminen valehtelee ikänsä ja näyttää vanhemmalta. Tämä teinipojat ja parikymppiset naiset-kuviot ei ole verrattavissa niihin, joissa aikuiset miehet saalistavat nuoria tyttöjä, koska ainakin mun tapauksessa tämä poika oli se, joka ”saalisti”, ihan jopa oli seurannut kotiin ja tiesi siitä, mistä asuin. Ja kyse on tosiaan muutamien vuosien ikäeroista, niin ei nää nuoret naiset ansaitse joutua oikeuteen sen takia, että parikymppisistä naisista kiinnostuneet pojat yrittää niiltä saada seksiä. Itse olin silloin muuttanut juuri kaupunkiin takaisin, oli vain yksi hyvä ystävä siellä, ja tää poika varmaan huomasi siinä tilaisuutensa. Enemmän koen, että itseäni siinä käytettiin seksiin.

Vierailija
24/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään valvo, eikä sossut rikosrekisteritietoihin edes pääse käsiksi.

Olen itse saanut tuomion käräjäoikeudessa 14-vuotiaan pojan hyväksikäytöstä (täytti 15 hyvin pian asian jälkeen). Hovioikeus kumosi tuomion, koska en tiennyt pojan oikeaa ikää (valehteli ikänsä 17-vuotiaaksi ja on 187 cm pitkä). Minulla on tämän saman miehen kanssa siis lapsi, jonka vuoksi sain syytteen, kun lapsen tapaamisista tuli riitaa ja isän äiti teki vuosia myöhemmin rikosilmoituksen.

Oli kauheeta se oikeudenkäynti, kun käveli ulos salista ja vihaisia tyyppejä mulkoili oven lähellä. Toivottavasti tajusivat, että se lähes 187 cm isokokoinen mies oli se ”hyväksikäytetty lapsi”.

Nää ei vaan oo samoja juttuja, kun naisia syytetään. Ei noi teinipojat, jotka parikymppisten naisten perään on, ole mitään uhreja. Sympatiat sulle.

Entä tytöt?

14v. poika on todellakin lapsi, ihan riippumatta siitä minkä pituinen on. Sä siis todellakin olet hyväksikäyttäjä.

No ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa, mitä ajattelet. Kyseinen teinipoika olisi kuukauden päästä täyttänyt 15 ja olin itse nuori vain vähän päälle 20. On todella väärin joltain teinipojalta valehdella ikänsä ja tavallaan huijata nuori nainen seksiin ja sitten tehdä rikosilmoitus. Vaikka tässä sen teki äiti, mutta kuitenkin se meni siihen mukaan ja vasta hovioikeudessa kertoi ilmeisesti vähän vahingossa rehellisesti, ettei se kertonut oikeaa ikäänsä.

Säälin jokaista naista, joka joutuu tuollaiseen oikeusprosessiin siksi, että seksinnälkäiset teinipojat yrittävät tehdä tuttavuutta parikymppisten naisten kanssa.

Sympatiat sulle! Jos olit itsekin noin nuori ja jätkä näytti 17-18v ja oli vielä valehdellut ikänsä?? Tosta pitäisi myös huijari laittaa vastuuseen!

Vierailija
25/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP on saanut tollasen syytteen vain siitä että on antanut seksi vinkkejä. En pysty ymmärtämään. Kun et ole kajonnut lapseen..

Vierailija
26/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten AP on saanut tollasen syytteen vain siitä että on antanut seksi vinkkejä. En pysty ymmärtämään. Kun et ole kajonnut lapseen..

On nettiseksipuheista miehiäkin tuomittu. Hänhän täsmensi tuossa, että jotain seksiin liittyviä puheita on ollut. Mutta en tosiaan aloittajana stressaisi liikaa tästä, en ole kuullut, että naista olisi tällaisesta tuomittu, ja jos toinen osapuoli on vielä joku teinipoika, joka on ollut keskustelussa aloitteellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan