Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on pieni pieppeli

HaluanNussiaMuttaMunaOnPieni
17.04.2018 |

Mä haluisin tehä seksii mun muijalle mut mun pippeli on nii pieni et se ei saa tyydytystä ni pitääks mun niiku työntää sormia sit kans sinne pimppaa vai miten sitten tyydytän sitä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle isohkoa hieromasauvaa. Minulla toimi muikkelin kanssa samointein.

Vierailija
2/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaluanNussiaMuttaMunaOnPieni kirjoitti:

Mä haluisin tehä seksii mun muijalle mut mun pippeli on nii pieni et se ei saa tyydytystä ni pitääks mun niiku työntää sormia sit kans sinne pimppaa vai miten sitten tyydytän sitä

https://www.huippukiva.fi/p/1297/adoniksen-tervehdys-nyrkki-ja-kasivarsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä peruskoulu loppuun ja miettiä noita panohommia sitten vähän kypsemmällä iällä. Peniskin saattaa kasvaa vielä iän myötä.

Vierailija
4/9 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole pieni pippeli, vaan pienet aivot.

Vierailija
5/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä sä oot heti aamusta vauva.fi sivustolla kommentoimassa pippelikeskusteluja että en tiiä kellä ne pienet aivot on..

Vierailija
6/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan, että unohdat panohommat vielä pitkäksi aikaa. Selkeästi joku teinijonne tai vielä nuorempi tapaus.

Vierailija
7/9 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei kuule ole muijaa etkä varmaan edes saa kun sun jutut on noin tyhmiä.

Vierailija
8/9 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet perinyt isäsi geenit, mutta on kuitenkin lohdullista, että hän on onnistunut siittämään sinut. Tässä tilanteessa on hyväksyttävä tosiasiat ja ostettava dildo säädettävällä värinällä. Lykit dildoa sinne reikään ja välillä suristelet sillä klitoriksen päällä. Kun nainen on lauennut, niin voit alkaa runkata piliäsi.

Vierailija
9/9 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on se lohtu, että sehän kasvaa vielä kun aikuistut.