Mulla on pieni pieppeli
Mä haluisin tehä seksii mun muijalle mut mun pippeli on nii pieni et se ei saa tyydytystä ni pitääks mun niiku työntää sormia sit kans sinne pimppaa vai miten sitten tyydytän sitä
Kommentit (9)
HaluanNussiaMuttaMunaOnPieni kirjoitti:
Mä haluisin tehä seksii mun muijalle mut mun pippeli on nii pieni et se ei saa tyydytystä ni pitääks mun niiku työntää sormia sit kans sinne pimppaa vai miten sitten tyydytän sitä
https://www.huippukiva.fi/p/1297/adoniksen-tervehdys-nyrkki-ja-kasivarsi
Kannattaa käydä peruskoulu loppuun ja miettiä noita panohommia sitten vähän kypsemmällä iällä. Peniskin saattaa kasvaa vielä iän myötä.
Ongelma ei ole pieni pippeli, vaan pienet aivot.
äijä sä oot heti aamusta vauva.fi sivustolla kommentoimassa pippelikeskusteluja että en tiiä kellä ne pienet aivot on..
Kannatan, että unohdat panohommat vielä pitkäksi aikaa. Selkeästi joku teinijonne tai vielä nuorempi tapaus.
Sulla ei kuule ole muijaa etkä varmaan edes saa kun sun jutut on noin tyhmiä.
Valitettavasti olet perinyt isäsi geenit, mutta on kuitenkin lohdullista, että hän on onnistunut siittämään sinut. Tässä tilanteessa on hyväksyttävä tosiasiat ja ostettava dildo säädettävällä värinällä. Lykit dildoa sinne reikään ja välillä suristelet sillä klitoriksen päällä. Kun nainen on lauennut, niin voit alkaa runkata piliäsi.
Lapsella on se lohtu, että sehän kasvaa vielä kun aikuistut.
Suosittelen sinulle isohkoa hieromasauvaa. Minulla toimi muikkelin kanssa samointein.