Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies muutti lasten kanssa ja kuopus alkoi oksentaa

Vierailija
17.04.2018 |

Olenko ilkeä, kun en jaksa kantaa miehestä huolta? Eli varmaan aika stressaavaa miehellä ja vähillä rahoilla. Olen huolissani, miten he pärjäävät, mutta en osaa olla avuksikaan. Avuton olo. Olen siis jo aiemmin muuttanut pois ja antanut miehen olla lasten kanssa lähivanhempi, koska mies sopii siihen tehtävään paremmin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa asutte?!?

Vierailija
2/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta, vaan ihan oikeasti asutaan. Lapsi oli vähän surkeana, kun eilen kävin moikkaamassa :(( Mutta on saanut jännitystiloissa (muutto) niin usein oksennustaudin että alan jo epäillä sen olevan psyykkinen kyky reagoida asioihin??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo psyykkisten syiden takia oksentelee mut hei tulee varmaan kyllä kuntoon aikanaan niin jatka sinä äitiysvapaatasi. Kivahan se kun järjestyi asiat noin kivasti :)

Vierailija
4/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo psyykkisten syiden takia oksentelee mut hei tulee varmaan kyllä kuntoon aikanaan niin jatka sinä äitiysvapaatasi. Kivahan se kun järjestyi asiat noin kivasti :)

Niin kyllä varmasti tulee kuntoon, mutta muisteleekohan sitten, että äiti ei ollut paikalla eikä osannut lohduttaa. Koitin kyllä, mutta lapsi vaikutti välinpitämättömälle mun yritykseen. Vein lääkettäkin, mutta ei halunnut sitä juoda, enkä pakottanut.

ap

Vierailija
5/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omaakin tekemistä, en aio kysyä, miten heillä menee. Keksisivät mulle kuitenkin hommaa, joka hyödyttää heitä.

ap

Vierailija
6/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäidin perhe-elämää taas. Lapsi varmaankin oksentaa ihan sinun kiusaksi. Paras tosiaan olla välinpitämätön niin se lopettaa kun ei huomiota.

Vierailija
7/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäidin perhe-elämää taas. Lapsi varmaankin oksentaa ihan sinun kiusaksi. Paras tosiaan olla välinpitämätön niin se lopettaa kun ei huomiota.

Ei oksenna kenenkään kiusaksi.

ap

Vierailija
8/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sai nyt muutossa omat huoneet, katsotaan, kauanko miehellä on varaa asua siinä :(( Ja paljonko odottaa mun osallistuvan kustannuksiin. Terapeuttini on sanonut, ettei mun pidä auttaa miestä, jos vain pyytää. Tai olettaa mun kuitenkin auttavan. Kun ei mulla ole varaa, velkaannun sen päähänpistoista, yhdessä ei tuota muuttoa tuohon todellakaan sovittu. Olin paikkaa vastaan. Alunperin sinne piti muuttaa jo talvella, nyt on parempi, ei mene lämmitykseen rahaa. Syksyllä toivottavasti ois jo toinen paikka.

ap