Oletko nusaissut raskaana olevaa (ei omaa rouvaa)
Itse tykkään noista, ovat niin kiimaisia.
t.sarjanussija
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
mies22, sä et ole päässyt pukille vielä kertaakaan koska olet alle 170cm pitkä, moukka ja kalju.
Valitettavan moni tuolla kuvauksella on päässyt.
Olen. Siskoa sen ollessa rv. 30. Muhkean turvonneet tissit ja pillu parempi, kuin ennen raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Siskoa sen ollessa rv. 30. Muhkean turvonneet tissit ja pillu parempi, kuin ennen raskautta.
Oli siis siskosta kokemusta myös ennen raskautta?
En, mutta vaimoani ja hänen parasta kaveriaan nusaisi hänen parhaan kaverinsa mies kimpassa. Molemmat olivat raskaana. Vaimo oli heillä yökylässä. Olen todella kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siis siskosta kokemusta myös ennen raskautta?
Jep. Aika monesti Siskon kanssa on tullut peuhattua. On se vaan hot ;).
Joo, nusasin muijaasi. Eipä ollut kehumista.
Seurustelin kerran pari kuukautta naisen kanssa, jonka tulevan lapsen isä oli jättänyt. Oli normaaliakin kiihoavampaa alistaa seksuaalisesti naista, kun se oli raskaana.
Työkaverin kanssa ollut jo vuosia suhde. Välillä puuhailtiin myös hänen raskauden aikanakin.
Naispuolista kaveriani pariinkin otteeseen, kun hänen miehensä oli kännireissulla, työmatkalla tms. Tytöllä oli erittäin kovat halut silloin :)
Oli ihana kokemus.
Vierailija kirjoitti:
kerro lisää missi siskos antoi sulle?
mies22, sä et ole päässyt pukille vielä kertaakaan koska olet alle 170cm pitkä, moukka ja kalju.