Keksitään uusia tositv-sarjoja!
Kommentit (216)
Minä olen keksinyt muutaman tosi-tv sarjan.
Ohjelma jossa kisattaisiin kuka trollaa parhaiten.
Hopeaketut radalla; kertoo elämän ehtoopuolella olevista papoista, jotka kuvittelevat nuorten naisten haluavan heitä ja pitävän heitä sexyinä. Matskua pappojen iskuyrityksistä yms. toiminnasta. Joku psykoligi voisi kertoilla välillä, mistä moinen harhainen käytös johtuu.
Nythän on tullut paljon ohjelmia, joissa ollaan alasti. Yhdistetään tuo idea noihin laihdutusohjelmiin niin tuloksena on sellaista visuaalista ilotulitusta että oksat pois!
Eduskunta
Suljetaan Suomen eduskunta kuudeksi kuukaudeksi eduskuntataloon, eikä päästetä heitä pois ennen kuin he ovat ratkaisseet Sote-sopan, kuntaliitokset ja maakunta uudistuksen.
Pullukka, sinusta on tullut rakas
Vierailija kirjoitti:
Rakas, sinusta on tullut impotentti.
Rakas, sinusta on tullut omnipotentti.
Mitä tapahtui kun kamerat suljettiin
AV:n valtaajat.
Joka viikko AV:ta kerääntyvät kotisohviltaan/nojatuoleilta selailemaan perheet /kaverukset /pariskunnat. He toki kommentoivat lukemaansa myös. Varma hitti!
- Kolme lensi yli käen pesän, yksi oli käki
- Suomen täydellisin lepakko (vanhapiika)
- Ero ennen alttaria (perisuhde ohjelma)
- vuosi ilman puhelinta (haaste)
- Alastomat maajussit (parisuhde ohjelma)
- Suomen oudoimmat urheilulajit
- Kuka jää viimeiseksi (parisuhde ohjelma)
- Miehet vastaan naiset (kisailu ohjelma)
- Suljettu paikkaan X (yritetään paeta)
- Suomem huonoin laulaja
- Piilokamera : julkkikset (huijataan julkkiksia)
- Julkkikset töissä (siis tekevät tavallisia töitä)
- Takaisin koulunpenkille (vähän kuten BB)
Minun työpaikalta saisi komediasarjan aikaiseksi, tuotte kamerat vaan paikalle ja editoitte pois kaikki kohtaukset missä tehdään töitä.
Työttömän päiväkirja, joka kuvais työttömien päivittäistä elämää tai sit työttömät, joka ois selviytymiskisa TE-toimiston pyörteissä. Se joka selviäis pisimpään ilman aktiivimallin leikkuria voittais.
Eikös tuo kerrostalokyttääjät riittänyt jo komediasarjana
Rakas, sinusta on tullut impotentti.