Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poika aloittaa ensi syksynä esikoulun, mutta miten käy rintaruokinnan.

Vierailija
16.04.2018 |

Imetän häntä vielä ja en Ole halunnut vieroittaa rinnasta sillä hän hamuaa paitani alle tunnin välein. Rintaruokinta rauhoittaa lastani ja hän kokee olonsa turvalliseksi olemalla lähelläni. Esikoulu kestää neljä tuntia joten minun pitää käydä imettämässä eskarissa päivän aikana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, käy imettämässä kesken päivää.

Vierailija
4/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin imettämässä vielä armeijassakin. Oli pojalla sitten vähän turvallisempi olo. 

Vierailija
5/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan työpaikalla katsovat vähän vinoon aina kun menen syöttämään, mutta olin etukäteen viisas ja pyysin pojan pomolta luvan. Ruokatunnilla saa syödä mitä haluaa.

Vierailija
6/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pojan työpaikalla katsovat vähän vinoon aina kun menen syöttämään, mutta olin etukäteen viisas ja pyysin pojan pomolta luvan. Ruokatunnilla saa syödä mitä haluaa.

Mun mielestä siinä vaiheessa, kun lapsi muuttaa kotoa tai menee töihin, olisi hyvä lopettaa rintaruokinta. Mutta tämähän on toki vain oma ohjenuorani.

Olen kuitenkin kokenut tämän helpoksi ajankohdaksi. Myöhemmin ei välttämättä tule selkeitä virstanpylväitä, jossa lopettaminen olisi järkeenkäypää, ja voi huomata imettävänsä hautaan asti. Toki naimisiinmeno voisi olla sellainen, mutta sitäkään ei kaikki välttämättä tee.

Vierailija
7/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imetän vieläkin, poika on tosin jo 40 vuotias, mutta hän kokee olonsa turvalliseksi ja minulle tulee siitä myös hyvä tunne. Usein menen myös imettämään potraa poikaani myös hänen työpaikalleen jos hänellä iskee ahdistus kokouksessa.

Vierailija
8/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä vaiheessa, kun lapsi muuttaa kotoa tai menee töihin, olisi hyvä lopettaa rintaruokinta. Mutta tämähän on toki vain oma ohjenuorani.

Olen kuitenkin kokenut tämän helpoksi ajankohdaksi. Myöhemmin ei välttämättä tule selkeitä virstanpylväitä, jossa lopettaminen olisi järkeenkäypää, ja voi huomata imettävänsä hautaan asti. Toki naimisiinmeno voisi olla sellainen, mutta sitäkään ei kaikki välttämättä tee.

Poika on seurustellut niin pitkään, että menee varmasti naimisiin. Siinä vaiheessa voisi harkita vieroitusta. Annan vaikkapa tutin häälahjaksi.

Vierailija
9/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn imettämässä poikaani hoitokodissa. Siellä kukaan ei katso kieroon vaan hoitajat ovat ennemminkin kiitollisia avusta, koska vaihdan vaipatkin samalla. Pääsevät itse sitten helpommalla, on kuulemma raskasta välillä kun on niin isokokoinen, vaikka onkin nuorin siellä. Vasta 79!

Minua ei kukaan usko 96-vuotiaaksi, koska olen niin simpakka misu vielä. Luulen, että imettäminen pitää minut nuorena, mutta tiedä sitten...

Vierailija
10/10 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi