Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaa asua Oulussa!

Vierailija
16.04.2018 |

Täällä alkavat huomenna Liigan finaalit ja muutenkin Oulu on Suomen paras kaupunki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokin paistaa

Vierailija
2/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivän paras vitsi oli tässä.

Vierailija
4/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päivän paras vitsi oli tässä.

Oletko Tampereelta? :D

Vierailija
5/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on paljon kauniita ja isoperseisiä naisia. Mahtava paikka!

Vierailija
6/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oo mitään muuta ku sekopäitä liikenneraivoajia. Minä minä minä kuhan vaan minä pääsen ja sinä et sieltä vaiha kaistaa minun etteen! Vain oululainen tajuaa mistä puhun.

Vierailija
7/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei oo mitään muuta ku sekopäitä liikenneraivoajia. Minä minä minä kuhan vaan minä pääsen ja sinä et sieltä vaiha kaistaa minun etteen! Vain oululainen tajuaa mistä puhun.

Enkä vahingossakaan anna jalankulkijalle tietä suojatiellä 😡😡😡 tämä ottaa niin päähän! Pitäs alkaa säikytellä näitä mulkeroita ottamalla puoli askelta suojatielle niin että joutuvat tekemään paniikkijarrutuksen.

Vierailija
8/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu on tympeä ja sisäänpäin lämpeävä kaupunki, joka yrittää sinnitellä IT-alan alasajosta laihoin tuloksin. Oululaislähtöisenä voin todeta tämän. Olen asunut muun muassa Helsingissä, nyt asun Turussa. Vaikka Helsinki ei ole mikään onnela, sen ilmapiiri on huomattavasti avoimempi kuin Oulun. Ei Turkukaan paha ole. Tietenkin asumispaikalla ja liikkumispiireillä on iso vaikutus asiaan.

Vierailija
9/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä vahingossakaan anna jalankulkijalle tietä suojatiellä 😡😡😡 tämä ottaa niin päähän! Pitäs alkaa säikytellä näitä mulkeroita ottamalla puoli askelta suojatielle niin että joutuvat tekemään paniikkijarrutuksen.

Siis et osaa oululaista liikenne kulttuuria. Kävelijä kävelee eteen jos auto on tarpeeksi kaukana ja auto pysähtyy. Jos seisot siellä tien varressa ja odotat ei kukaan tajua että olet menossa tien yli.

Tätä tyyliä ei vaan muualla päin vissiin osata

t. Avojalakane