Kaikilla pitäs olla työ johon saisi mennä millon haluaa!!!!!!!!!!!!
siis ei huvita olla työtön ja odottaa vieläpä sitä kurssia jossa työharjoittelu kun haluaisin jo mennä sinne töihin eikä odotella sitä kellonaikaa kun saa mennä töihin
Valtioallan pitää järjestää asiat niin että jokainen saa mennä töihin milloinhaluaa ja tehdä niin paljon duunia kuin haluaa, osa vähempi osa enempi mutta näin kaikki tekee joko minimin millä maksaa vuokransa ja hakee ruoat sitten vaikka ruoka-avusta, osa sitten tekee enempi töitä jos kiinnostaa
itse haluaisin tehdä töitä enemmänkin sitten voisin ottaa lomaa aina kun huvittaa
näin
Kommentit (11)
Perusta yritys niin toiveesi toteutuu.
Saako sitten maksaa palkkaa miten haluaa?
Täytyy kyllä myöntää että en jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain ihan hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Ei se nyt ehkä toimisi ihan kaikilla aloilla, että ihmiset tulis mihin aikaan tahansa töihin esim että sairaalassa ei olis ketään töissä kun kukaan ei halua olla töissä tai kaupat ois auki miten sattuu. Mä saan onnekseni tehdä työni mihin aikaan vaan vuorokaudesta tai viikosta kunhan deadlinet pitää. Mutta ei kaikki varmaan nauttis tämmösestä työskentelystä.
Olen kuullut, että avohoitopotilaiden ei tarvitsisi töissä käydä.
ei nää iltavuorot oo hyviä kun herää kuitenkin klo 07 viimeistään, ja menee koko päivä odottaessa milloin pääsee töihin, aamuvuorot ois hyvä, klo 05 töihin ja aikaisin kotiin
Eihän tämmönen toimisi missään työpaikassa, ei näköjään työssä käynnin perusasiat ees hallussa.
Ei tietenkään. Ei ihmistä ole luotu sellaiseen. Mielenkiintoista on se että mikä on se rytmi että ihminen pysyy viereänä, mikä on se rytmi milloin työ ja vapaa aika tuntuu mieluiselta, mikä on se rytmi että työ ja vapaa-aika on ihmiselle sekä että. Mikä on se rytmi että ihminen lamaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Ei ihmistä ole luotu sellaiseen. Mielenkiintoista on se että mikä on se rytmi että ihminen pysyy viereänä, mikä on se rytmi milloin työ ja vapaa aika tuntuu mieluiselta, mikä on se rytmi että työ ja vapaa-aika on ihmiselle sekä että. Mikä on se rytmi että ihminen lamaantuu.
miksi toistit sanoja "Mikä on se rytmi" neljä kertaa kommentissasi? eikö sinulla ole monipuolisempaa tapaa ilmaista itseäsi, Mikä on se rytmi miten sanoisit itse asian?
lopetin sitten työharjoittelun, yhden päivän ehdin olla harjoittelussa ja päätin ettei tässä lopunaikana ehdi enää töihin
Sipilän pitäisi rahoittaa kaikille työttömille rockkibändivehkeet ja treenikämppä näin pelastettaisiin osa suomalaisista alkoholismista ja itsemurhasta ja jou voisi keksiä hyvän biisinkin,, paitsi rappia ei saa tukea