En ymmärrä tätä...
Mies vilkuilee naisia joilla on leggarit tai tiukat treenitrikoot päällä, mutta minä kun laitan jommat kummat jalkaani, niin minulle naureskelee, ja käskee ottamaan ne pois. Ja kieltää minua niitä pitämästä. No. Oltiin yhdessä tapahtumassa ja miltein kuola valuen tuijotti leggarimuijia, käveli jopa ihmisiä päin kun ei voinut katsoa eteensä vaan heitä.
Nolotti kyllä hänen käytöksensä.
Aloin sittemmin miettiä, että mikä hemmetti siinä on että muita muijia kyseisissä "housuissa" tuijottaa mutta omaa muijaa kieltää moisiin pukeutumista?
Ei. En ole lihava mistään.
Kommentit (17)
Ei voi sietää ajatusta, että toinen mies katsoo hänen naistaan niin kuin hän katsoo toisia naisia.
Ala silti pukeutumaan noihin, sitten mies saattaa vaihtaa nolon ja tökerön muiden naisten kuolaamisen noloon muiden miesten katseluun pahalla silmällä. Jälkimmäinen on silti paljon parempi. Miehes kuulostaa kyllä tökeröltä juntilta joten pääsisit helpommalla kun viet sen kierrätykseen.
Itse en todellakaan katselisi semmoista miestä, joka avoimesti kuolaa muiden naisten perään... Tai valittaa pukeutumisestani!
Tuo osoittaa pahasti, että miehesi pitää sinua äitinään. Muistuta tosiasioista, ennen kuin tuo jämähtää pysyväksi.
Tuttujen housujen sisältö on jo tiedossa, eli ei mitään uuttusarvoa. Mielikuvituksessaan miettii millainen pimppa niiden trikoiden alta paljastuisi ja miten vieras nainen käyttäytysi sängyssä.
Jokainen mies tuota tekee, toiset vain hieman salatummin tai katselevat netistä.
Miehesi on kyllä kelvoton yksilö jos toimii tuolla tavalla liikkuessaa kanssasi. Ei kunnioita sinua :-(
Kohta en tiedä mitä sitä päälleni laitan, kun usein saan kuulla milloin mitäkin ikävää kommentointia. Ei mitään hyvää. Olen siitä sanonut monta kertaa miten hänen käytöksensä loukkaa.
Taidan viedä typeryksen kierrätykseen ennen kun loputkin itsetunnostani on mennyt :/
Alkuun ei tuollainen ollut
AP
Kuulostaa että esineellistää muut naiset mutta ei sinua. Siinä on hyvä puolensa että ei esineellistä sinua, mutta huono puoli ettei ymmärrä hävetä esineellistävänsä muita. Syvän keskustelun paikka?
Vierailija kirjoitti:
Kohta en tiedä mitä sitä päälleni laitan, kun usein saan kuulla milloin mitäkin ikävää kommentointia. Ei mitään hyvää. Olen siitä sanonut monta kertaa miten hänen käytöksensä loukkaa.
Taidan viedä typeryksen kierrätykseen ennen kun loputkin itsetunnostani on mennyt :/
Alkuun ei tuollainen ollutAP
On teillä kyllä kummallisia miehiä.
Katselevat toisten naisten perseitä liikkuessanne yhdessä.
Olen mies, mutta kun vaimoni kanssa liikun, saatan huomioida kauniisti muotoutuneen persuksen kun tyrkylle on laitettu tiukkoihin trikoisiin, mutta se täytyy tehdä huomaamattomasti. En itsekään kestäisi jos vaimoni kuolaisi hyvin muodostuneita miehiä liikkuessamme yhdessä
Olen sellaisenkin otuksen kanssa kyllä naimisissa ollut, mutta liitto ei kestänyt vuottakaan :-)
Totesin ex vaimoni kanssa hyvin nopeasti, että h uora on h uora vaikka voissa paistais, eikä siitä muuksi muutu kuin ehkä hetkellisesti.
Sama pätee miehiin. Elleivät yhtään kunnioita teitä naisina, vaimoina, lastenne äiteinä, jättäkää kusipäät ilman suurempia miettimisiä ja antakaa elämän tuoda eteenne jotain parempaa.
Onnellinen ja vaimoaan kunnioittava mies :-)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että esineellistää muut naiset mutta ei sinua. Siinä on hyvä puolensa että ei esineellistä sinua, mutta huono puoli ettei ymmärrä hävetä esineellistävänsä muita. Syvän keskustelun paikka?
Lähinnä tulee olo etten riitä millään tasolla. Piikittelee milloin mistäkin, ja kumminkin kuolaa muiden perään, joilla saman tyyliset vaatteet kuin minulla on ollut, ei ole enää koska en jaksa sitä piikittelyä enää. Ja naureskelua.
AP
Sun mies laittaa sulle aamulla vaatteet? xD
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…
Vie mies pariterapiaan!-
Leggareita käyttäviä naisia on kahta sorttia sellaisia noiden voisi kuvitella kelluvan hotellin uima-altaalla ja sellaisia joiden voisi kuvitella kelluvan siskonmakkarakeitossa.
Kireät ja ihonmyötäiset vaatteet kääntävät kyllä miesten päitä mutta eivät aina toivottuun suuntaan.
Mies vaikuttaa olevan täysin nahkakompassinsa vietävä, et tee sillä mitään.
Paljubileet tulossa. Taidan jättää väliin jottei taas kuule pilkkaa jostain, väärän mallin bikinit tai näytän typerältä, tai jotain muuta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tulee olo etten riitä millään tasolla. Piikittelee milloin mistäkin, ja kumminkin kuolaa muiden perään, joilla saman tyyliset vaatteet kuin minulla on ollut, ei ole enää koska en jaksa sitä piikittelyä enää. Ja naureskelua.
AP
Ihan selvästi yrittää manipuloida sinua. Ensin hajottaa itsetunnon, sitten hallitsee sinua. Jätä se psyko.
Sama homma myös korkokenkien kanssa
AP