Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisinko miehen ja lapsen vapuksi mökille ja...

Vierailija
16.04.2018 |

Pitäisin yksin hauskaa kotona eli joisin vähän viiniä, kuuntelisin musiikkia. Mies sanoi että olisi kyllä pettynyt jos tekisin niin. Mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu, kuinka usein yleensä saat omaa aikaa? Jos et kauheen usein niin anna miehen pettyä vapaasti ja käske pitää mökillä hauskaa.

Vierailija
2/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tilanne ok jos mies laittaisi sinut ja lapsen mökille pitääkseen vappuna yksin hauskaa kotona? Ehkä hän haluaisi tehdä jotakin yhdessä? Oma aika on ehdottomasti ok, mutta jos puoliso odottaa että juhlapäivinä vietetään yhdessä aikaa niin pitäisin yksin hauskaa jokin toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mökille ja lähde itse bailaamaan ihmisten ilmoille. Jaat vielä torttua joillekin onnellisille.

Vierailija
4/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tilanne ok jos mies laittaisi sinut ja lapsen mökille pitääkseen vappuna yksin hauskaa kotona? Ehkä hän haluaisi tehdä jotakin yhdessä? Oma aika on ehdottomasti ok, mutta jos puoliso odottaa että juhlapäivinä vietetään yhdessä aikaa niin pitäisin yksin hauskaa jokin toinen päivä.

Olisi minulle Ok. Vietetään kaikki viikonloput ja juhlapyhät aina koko perheen kanssa.

Vierailija
5/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa anna mennä, eiköhän se mies selviä yhden vapun ilman suakin.

Vierailija
6/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita menemään! Mulla oli jo toista kertaa tuollainen pääsiäinen, eli pari-kolme päivää ihan yksin talossa enkä mennyt sukuloimaan miehen sukulaisten kanssa mökille vaan jäin lingerie-kännäämään ja kuuntelemaan musiikkia, syömään mitä huvittaa. Taas näitä kaksoisstandardeja, aijai kun ollaan huonoa naista kun jäädään yksin kotiin ryyppäämään. Mieheltä tuo olisi ihan normaalia. Mä oon päättänyt että tuo on ihan normaalia mulle meidän perheessä.

Olkoot miehes pettyny ja aika veemäisesti sanottu siltä. Eikö soisi omaa aikaa sinulle? Tekee hyvää kaikille.

Vierailija
7/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua miehelle ja lapselle laittaa heidät vappuna mökille räntäsateeseen tärisemään kylmästä ja paistamaan makkaraa nuotiolla. Mutta jos tämä kuuluu parisuhteeseenne, niin mikä ettei.

Vierailija
8/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse mökille kännäämään

Vierailija
9/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kerroit asiasta miehelle kaiken?! Olisit kertonut, että sinun pitää auttaa vanhaa äitiäsi/tätiä/ystävää, jolla antibioottikuuri ja tarvitsee apua vessassa kun käsi on kipsissä tms eikä ole voinut siivota. Ja että harmittaa kun mies ja lapsi saavat viettää kivan sukulaismökkivapun, kutsu paikalle pari muutakin ja itse "uhraudut".

Vierailija
10/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua miehelle ja lapselle laittaa heidät vappuna mökille räntäsateeseen tärisemään kylmästä ja paistamaan makkaraa nuotiolla. Mutta jos tämä kuuluu parisuhteeseenne, niin mikä ettei.

Me oltiin jo yhdessä mökillä eikä kukaan jäätynyt vaan kaikki nautti mökillä olosta.

Vierailija
11/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse mökille kännäämään

Sopisi sekin mutta silti olisi mieheni pettynyt koska minähän ottaisin alkoholia.

Vierailija
12/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennemmin Aruballe!

Vierailija
13/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin sinne mökille miehen ja lapsen kanssa ja joisin viiniä, söisin herkkuja, saunoisin ja kuuntelisin musaa. Estääkö miehen ja lapsen läsnäolo elämästä?

Vierailija
14/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, aloittajako katsoo olevansa perheensä ylipäälikkö , joka käskyttää muita tekemään niin kuin pirttihirmua sattuu kiinnostamaan? Paljonkos ap tuo suhteessa talouteen rahaa? Montako vuotta makasit kotona lasten varjolla?

Vierailija
15/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin sinne mökille miehen ja lapsen kanssa ja joisin viiniä, söisin herkkuja, saunoisin ja kuuntelisin musaa. Estääkö miehen ja lapsen läsnäolo elämästä?

Estää ainakin meidän perheessä.

Vierailija
16/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin yksin hauskaa kotona eli joisin vähän viiniä, kuuntelisin musiikkia. Mies sanoi että olisi kyllä pettynyt jos tekisin niin. Mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Miksi tota varten pitää olla vappu?

Vierailija
17/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, aloittajako katsoo olevansa perheensä ylipäälikkö , joka käskyttää muita tekemään niin kuin pirttihirmua sattuu kiinnostamaan? Paljonkos ap tuo suhteessa talouteen rahaa? Montako vuotta makasit kotona lasten varjolla?

Kyllä se meillä mies käskyttää. Minä olen vain orja.

Vierailija
18/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä laittaisit miehen mökille? Käskemällä? Vähän kuullostaa siltä että mies voipi myös jäädä palaamatta.

Vierailija
19/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos teet niinkuin itse haluat ja varsinkin jos juot viiniä niin mies on joka tapuksessa pettynyt?

No eiköhän aikuinen ihminen selviä pettymyksestä.

Miksi viinin juominen on miehelle pettymyksen aihe? Kai voit aikuisena ihmisenä itse päättää mitä syöt tai juot oli vappu tai ei?

Vierailija
20/22 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos teet niinkuin itse haluat ja varsinkin jos juot viiniä niin mies on joka tapuksessa pettynyt?

No eiköhän aikuinen ihminen selviä pettymyksestä.

Miksi viinin juominen on miehelle pettymyksen aihe? Kai voit aikuisena ihmisenä itse päättää mitä syöt tai juot oli vappu tai ei?

Mies on vissiin kateellinen kun ei voi enää terveyssyistä ottaa lainkaan alkoholia siksi ei ole antanut minunkaan yli vuoteen ottaa mitään.