Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera naisystävälleni.

Vierailija
16.04.2018 |

Yritin siis vuosia sitten iskeä nykyiseni, mutta sain rukkaset toisen miehen takia. Lopulta tämä toinen mies jätti naisen ja välimme lämpenivät. En vain olemaan ajattelematta sitä, että olin vain toinen vaihtoehto...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän Ap:ta. Olen sen verran omanarvontuntoinen, että en olisi tyytynyt olemaan mikään kakkosvaihtoehto, vaan olisin lähtenyt itse etsimään jotain parempaa. Ja jos nainen tekee noin huonoja valintoja, mitä se kertoo hänestä? Muutenkin alhaista ja tunteetonta pitää jotain rakastunutta "varalla" siinä sivussa ja roikottaa tätä. Joo, itsekin tein noin joskus typeränä teininä, mutta ei aikuisten pitäisi enää toimia näin.

N27

Vierailija
22/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijas käy aina välillä pantavana 1. ehdokkaan luona ja sä saat jos hän ei ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Vastauksista päätelleen ketään naista ei haittaisi olla miehelleen toiseksi paras vaihtoehto?

Mutta aloittajan tapauksessahan suhteesta kilpailijan kanssa ei tullut mitään - eli tässäkin tapauksessa kannattaa keskustella asiasta, sillä naisen tunteet ovat varmaankin jo laantuneet, kun ei kerran mitään siitä tullut...

On turhaa mustasukkaisuutta ja sitä, ettei pidä itseään tarpeeksi arvossa, kun noin katkerasti menneistä ajattelee.

Toki silloin on kyseessä oikea ongelma, jos se nainen kohtelee aloittajaa jotenkin huonosti?

Vierailija
24/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, että tsekataan useampi - eihän ihmisestä kättelyssä näe, mikä on miehiään. Nainen vaihtoi huonon mielestään parempaan, sinun tehtäväsi on pitää huoli, että hän valitsi oikein!

Vierailija
25/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten otit hänet? Voihan olla, että nainen itse huomasi ekan huonommaksi vaihtoehdoksi ja pitää sinua parempana. Minä ainakaan en suostu huonompaan kuin edelliset, joten aina seuraava on parempi. 

Vierailija
26/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näkisi asiaa ehkä ihan noin, prioriteetit muuttuvat elämän ja kokemuksen myötä väistämättä. Kyllä minäkin halusin teininä pukeutua piukkaan ja epämukavaan mutta sittemmin olen alkanut arvostaa mukavuutta ja käytännöllisyyttä. Ovatko omat prioriteettisi pysyneet samana?

Vierailija
27/27 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olisipa hankalaa elää ihmisen kanssa, joka on aina valinnoissaan täydellinen eikä tee ikinä yhtään virhettä. Aloittajan ajatusmaailman mukaan kukaan ei koskaan seurustele kuin kerran elämässään ja se ainokainen seurustelusuhde johtaa aina loppuelämän kestävään, onnelliseen avioliittoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä