Suosittele pyörämerkkiä tytölle 24" pyöräksi
Etsinnässä on 24 tuumainen pyörä tytölle. Tyttö haluaisi, että pyörässä olisi 7 vaihdetta ja jalkajarru. Mikä olisi kevyt, hyvä ja kestävä pyörä?
Kommentit (43)
Crescent. Meillä on ollu joka koossa 12" lähtien. Kevyt ja kestävä. Käytettynä ostetut olen parin vuoden jälkeen myynyt eteenpäin samalla hintaa mitä itse maksoin.
No Jopo ei ole meillä vaihtoehto, kun on vaihteeton ja raskas. Pyöräillään paljon.
Jos vain rahat riittävät, niin suosittelen Crescentiä.
Unohda merkki ja tuumakoko ja osta sopivankokoinen pyörä. Kierrä jopot kaukaa.
Käsijarru on nopeampana turvallisempi, tuumakoolla ei ole merkitystä, runkokorkeus ratkaisee,
Mammat muistelevat vaarinaikuisia laatumerkkejä. Melkein kaikki vanhoilla nimillä myytävät ovat vain kyhhäyksiä kiinalaisista halpisosista. Älä maksa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Crescent. Meillä on ollu joka koossa 12" lähtien. Kevyt ja kestävä. Käytettynä ostetut olen parin vuoden jälkeen myynyt eteenpäin samalla hintaa mitä itse maksoin.
Crescenteissä on ollut kummallisia runkoratkaisuja viimevuosina.
Eikä välttis kaikkein kevein myöskään.
Hyvä merkki muuten.
Musta käsi vie jopot myyntiin alta aikayksikön, raskas ja tuplahintainen
Vierailija kirjoitti:
Käsijarru on nopeampana turvallisempi, tuumakoolla ei ole merkitystä, runkokorkeus ratkaisee,
No 7-vaihteisessa, napavaihteena, yleensä on jalkajarru ja myös käsijarru täytyy olla, koska suuremmalta vaihteelta on raskas jarruttaa.
Tuo koko on niin lyhyen aikaa, että anna tytön valita täysin itse.
Cresentille menee minunkin ääni. Toisena Helkama. Omalla lapsella oli tunturi. Makea ulkonäkö ja kestänyt kahdella pojalla, mutta ei kyllä huippulaatua.
Vierailija kirjoitti:
Käsijarru aikuisella, mutta lapsella saattaa voimat ehtyä isossa mäessä. Koettu on.
Cube tekee laadukkaita pyöriä. Saksalainen merkki. Netinkautta saa vähän halvemmalla https://www.bike-discount.de/en/shop/24-14626
No Crecentejä meillä on ollut ja sellaista olen yrittänyt tytölle nytkin tarjota. Ongelmana on nyt vain se, että tytön mielestä tämän vuoden värit Crescent lonessa eivät ole kivat. Haluaisi Nopsan, kun siellä hänestä kiva väri. Itse mietin vain, että kestääkö Nopsa miten ja onko paljon raskaampi kuin Crescent. Hinnassahan Crescent on kuitenkin ihan eri luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsijarru aikuisella, mutta lapsella saattaa voimat ehtyä isossa mäessä. Koettu on.
Höpötilöpöti. Hydraulinen levyjarru toimii kahdella sormella. Ei ole mitään avaruustekniikkaa 2018.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 7-vaihteisessa, napavaihteena, yleensä on jalkajarru ja myös käsijarru täytyy olla, koska suuremmalta vaihteelta on raskas jarruttaa.
Höpötilöpöti, jarruvoima on ihan sama kaikilla vaihteilla.
Jopo on paras kyhääjälle, myyjälle ja varkaalle. Ei ostajalle eikä ajajalle.
Katso taulukosta mikä on sopiva runkokorkeus 60 senttiselle taaperolle. Nuorenahan se kannattaa aloittaa
Jopo on paras!