Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exmies juoruilee ympäri kyliä

Vierailija
16.04.2018 |

On luullakseni muuten lopettanut vainoamiseni, mutta jäänyt lähipiirini pyörimään kuin takiainen.

Ei minua haittaa että meillä on yhteisiä ystäviä, mutta tuo että on yhtäkkiä "jumittunut" heidän seuraansa eromme jälkeen, vaikkei ennen niin ollut.

Olen saanut kuulla että on puhunut asioitamme ja puhunut suoraan sanottuna paskaa minusta.

Tiedän tämän koska kaverini ovat kyselleet asioista, joista en ole heille kertonut. En tosin ymmärrä miksi kaverini hyväksyvät hänen käytöksensä, sillä ovat nähneet tmän pimeämmänkin puolen, joka ei ole millään tavalla hyväksyttävää.

Kaveripiirikin vaihtoon? Surettaa tänä tilanne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hyväksyvät?

Vierailija
2/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:t ovat vähän tuollaisia. Miksi pidät sellaisia kavereina, jotka haluavat hengailla kusipään kanssa? Pitäkööt juorukerhonsa. Itse katkaisisin välit kaikkiin jotka kuuntelisivat ex:n paskapuheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin exäni valehteli ties mitä paskaa omille sukulaisilleen, yhteisille ystäville, tutuille ja tuntemattomille. Osa varmati uskoi kaiken, osa ihmetteli ja toisia ei varmasti edes kiinnostanut.

Päätin etten piittaa enkä selittele sen kummemmin vaan jatkan normaalia elämääni.

Jos nyt joku tuttu tuli kyselemään ihan suoraan että onko näin tai noin kun se X näin väittää niin silloin toki kerroin että ei pidä paikkaansa ja puhuu pelkää paskaa ympäriinsä.

Ainakin vahvistui vain että ero oli 110% oikea päätös eikä tarvinnut ikinä perään haikailla PISTE!

Vierailija
4/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?!

Vierailija
5/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitähän se exä haluaa että ap menettää kaikki ystävätkin joten pidä puolesi. Elä omaa elämääsi ja nauti että olet päässyt exästä eroon ja älä nujerru paskapuheisiin.

Jos joku ystävä täysin uskoo exän höpinät niin voit suoraan kysyä tuollaiselta ystävältä että eikö hän tunne sinua ollenkaan jos uskoo exäsi valheet???!!!

Vierailija
6/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot vaan sitä  utelevaa tuttua ja puistat päätäsi sanoen "Kyllä mä vähän  epäilin että ero  ottaa x:ää lujille mutten arvannut että se kokonaan sekoaa. Sanoiko se myös näkevänsä pikku-ukkoja ja että sillä on radiovastaanotin hampaassa?"

Stten ihmettelet kaverin kanss yhdessä että voi miten tolleen voi joltain hihna luiskahtaa. Kaveri kertoo reaktiosi  kavereilleen ja alta kuukauden kaikki pitävät exääsi  tärähtäneenä ressukkana kuten hän onkin.

Vierailija
7/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nämä kaverit hyväksyvät exän tolailut, ei pelkästään paskan puhumista.

Esim tuo että norkoilee parin kaverin luona. Toinen heistä jopa sanoi ettei jaksa, mutta silti päästää hänet kotiinsa.

Kerran ex käyttäytyi siellä väkivaltaisesti muita kohtaan ja luulen ettei se ollut edes eka kerta. Minusta se on asioiden hyväksyntää että sietää tuollaista, eikä edes suostu puhumaan poliiseille, silloin kun siihen on aihetta.

Oli mennyt puhumaan ystävästäni paskaa, vaikkei häntä edes tunne ja uhkasi hakata tämän, vaikka meistä muista kukaan ei sellaista ainakaan puheissaan hyväksy.

En tiedä hakeeko hän toiminnallaan juuri sitä ettäenetän kaverini, että pysyisin poissa. Aikaisemmin vahtasi ettei minulla vaan olisi uutta miestä.

Ei tosin oikeastikaan hirveästi kiinnosta niiden kavereiden seura, jotka edes hiljaisella hyväksynnääl sallivat tämän kaiken.

Vierailija
8/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Sina ja exasi?

Vierailija
9/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 31, muutaman vuoden vanhempi.

Ihan älytöntä peruskoulumeininkiä.

Tosin monet pitävät kyseistä tyyppiä hyvänä ihmisenä. Minkin aluksi pidin, mutta olkoon kuinka hyvä tyyppi noin muuten, niin ei se hyvitä mitä tahansa ainakaan minulle.

Ap

Vierailija
10/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmaan tuulesta temmattuja juttuja:D