Se, etten osaa meikata tulee nyt keski-iän kynnyksellä tuskallisesti esiin, kun kavarit osaavat huijata meikillä ja minä en!
En saa millään nasaalijuoteita tai mustia silmänalusia piiloon .( Laitan siis meikkivoiteen, kulmakynää ja ripsiäväriä. Puuterista luovuin, kun korosti naurettavasti nenän alla olevia untuvaisia karvoja.
Kommentit (12)
Olen koettanut meikata youtubesta löytyneiden videoiden avulla, mutta lopputulos on aina 12 v äidin meikkipussilla enkä kehtaa edes roskia viedä !
Joten tyydyn vetämään extrakerroksen meikkivoidetta silmien alle ja toivomaan parasta.
a.p
Mustiin silmänalusiin hankit sellaista kellertävää väriä korjaavaa peitevoidetta, jota laitat ennen meikkivoidetta. Myyjä tietää jos kysyt.
Voi kuule... Ei ne sinun kaverisi ketään huijaa, luulevat vaan.
Mä päätin liikkua, nukkua riittävästi ja syödä terveellisesti. Parasta ihonhoitoa ja "meikkausta".Sitäpaitsi, paksu pakkelikerros ja vahva silmämeikki vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
En saa millään nasaalijuoteita tai mustia silmänalusia piiloon .( Laitan siis meikkivoiteen, kulmakynää ja ripsiäväriä. Puuterista luovuin, kun korosti naurettavasti nenän alla olevia untuvaisia karvoja.
Ota valokynä käyttöön ja opettele käyttämään sitä. Ja blascon meikkivoide, on tosi ohutta (kostuta aina meikkisieni vedellä ennen voiteen levitystä) ja kestää pitkään.
Lisäksi ota ainakin kuukauden mittainen paprika-ja porkkanakuuri(sisäisesti) , lisää hehkua kasvoille.
Ei syviä nasoja saa meikillä piiloon.
Itsellä samaa ongelmaa tummien silmänalusten kanssa ja itselleni on sopinut Lumenen Nordic Chic under eye concealer todella hyvin. Suosittelen kokeilemaan, sillä tavallinen meikkivoide ei ainakaan vanhemmalla iällä peitä enää niin hyvin.
Pitäsköhän rueta näin mammalomalla ihan omaks iloks opastamaan naisia vaikka sähköpostin välityksellä meikkaamaan ja käyttämään tuotteita oikein.
Mikä tahansa taito vaatii harjoittelua, ei se ilmaiseksi tule.
Harjoittele kotona, kun menee pieleen, pyyhi pois ja ala alusta.
Hanki kunnon aineet kuten missä tahansa hommassa.
Käy tavaratalossa meikattavana, katso miten se tehdään ja osta ne meikit.
Jos on varaa, käy "meikkauskurssilla", ja jos ei, niin käy tavaratalojen meikkiopastuksessa, kun tarvitset vaikka ripsarin. Kaikkea voi oppia! :)