Mikä on mielestäsi ihmiskehon ärsyttävin ääni?
Röyhtäisy? Kuorsaus? Pieru? Nivelten naksahdus? Hampaiden narskutus? Oksennuksen ääni? Vai joku ihan muu?
Kommentit (51)
Banaaninsyöntimossotus ja hampaiden narskutus.
Vierailija kirjoitti:
Mässyttäminen
Ja maiskuttaminen
Maiskutus. Varsinkin jos se lähtee puhuessakin välillä eikä vain syödessä.
Pieru, joka ei ole tullut vielä ulos mutta kuuluu silti jostain selästä.
KUORSAUS! En voi sietää sitä ääntä! Jännä miten pidän koiran kuorsauksesta mutta ihmisen kuorsaus saa mut raivon partaalle.
Se kun tosi stressaantuneena meen nukkumaan ja unta odotellessa suusta purkautuu ei-tahdonalaisesti ihme vaikerrusmölinää. Jos oon vaikka yksin makkarissa enpä ihmettelisi vaikka joku sen kuuleva ajattelisi että saavutin juuri siellä itsekseni hekuman huipun 🤪.
Pimppipierut. Mulla tulee näitä esim. ihan vatsalihaksia treenatessa ja joogassa. Nolottaa! Ihmiset varmasti ajattelee että piereskelen, ei nyt viitsis alkaa huutelee kanssatreenaajille, että ei se töräys tullut pyllystä, vaan pimpistä!
Kuorsaus. Ja se litinä, mikä kuuluu, kun nus.....n. yäh..
Mahan muriseminen juuri silloin kun on hiljaista ja paljon ihmisiä ympärillä.
1. Naisen tai lapsen kirkaisu. 2. Vauvan tai lapsen huutoitku. Tarkoituksenmukaisia tosin.
Kun peppuvaossa on vettä ja siihen yhdistetty pieru.
Joidenkin lapsien lässyttävä mariseva ääni.
mässyttäminen ja hampaiden narskuttelu.
Kaikki syöminen, ärsyttää niin miehen suu auki -mussutus ja maiskutus kuin työkaverin jatkuva rouskutus (ollaan vierekkäisillä työpisteillä ja se syö AINA jotain vaikka seuraavaan taukoon olisi puoli tuntia) 😟
Kuorsaus ja mässytys. Eilen kävin kaupassa ja edessäni kassajonossa oli n. 9v tyttö, joka mässytti todella kovaäänisesti jotakin karkkia tai purkkaa. En ole ikinä kuullut kenenkään mässyttävän niin lujaa.
Kyllä meinasi vallan keittää yli, varsinkin kun jono pysähtyi, kun kassalla oli jokin ongelma ja siinä sitten kesti. Teki niin mieli sanoa, että lopettaa sen pirun mässytyksen ja syö kuten ihmiset. Tuntui, että oikein tahallaan mässytti ja korosti sitä ääntä, niin luja se oli.
En silti tiedä, voi olla sen takia, jos vanhemmat mässyttävät. Heräsin vain eilen siihen tuon tapauksen takia, että meidän lapsemme ei mässytä ja meillä syödään suu kiinni. Olen jotenkin aina ollut käsityksessä, että lapset nyt vain syövät suu auki ja se pitää opettaa, että suu kiinni pitää syödä. Niin monet vanhemmat sitä ovat päivitelleet ja voivotelleet, kun lapset syövät suu auki, mutta taitaa olla sittenkin vanhemmilta opittu malli suurimmalla osalla. En ole ennen edes hoksannut, että lapsi on aina syönyt suu kiinni, vaikka alle 3v vielä. Tuleeko se vaihe vielä, vai ottaako tosiaan noin pienissäkin asioissa mallia?
Vierailija kirjoitti:
Pimppipierut. Mulla tulee näitä esim. ihan vatsalihaksia treenatessa ja joogassa. Nolottaa! Ihmiset varmasti ajattelee että piereskelen, ei nyt viitsis alkaa huutelee kanssatreenaajille, että ei se töräys tullut pyllystä, vaan pimpistä!
Tai panemisen jälkeen 😂
Mässyttäminen