Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltää laihduttamisen

Vierailija
15.04.2018 |

Mitä voisin tehdä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap. painosi ja pituutesi niin katsotaan kielletäänkö mekin sulta laihdutus?

Vierailija
22/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa lisätietoja. On eri asia jos olet ylipainoinen eikä mies anna laihduttaa. Kuin että olet jo nyt normaalipainon alarajoilla ja sinulla on syömishäiriötaustaa. Tuolloin mies vain yrittää pitää huolta sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alipainoinen ja syömishäiriöinen. Ei kukaan mies kiellä lihavaa laihduttamasta vaan päin vastoin

Vierailija
24/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko avioliitto taistelua, kun mies vahti syömisiäni. Hänen mielestään olin liian laiha (bmi 21). Siksi söin hänen seurassaan hieman enemmän, mutta yksikseni söin oman käsitykseni mukaan.

Vierailija
25/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit erota,miehellä ei ole mitään juridista eikä muutakaan oikeutta kieltää laihdutusta.

Vierailija
26/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit uuden miehen tietysti. Ei kukaan tervejärkinen kiellä toista laihduttamasta. Taustalla on luultavasti huono itsetunto, ja pelkää että laihduttuasi karkaat paremman matkaan. Tuollaiset kumppanit pitävät muutenkin naistaan tiukoissa naruissa ja pyrkivät aina hiukan alistamaan. Esim isäni ei anna äidin myöskään ajaa autoa (haluaa kontrolloida kuskaamalla) ja jopa työpaikan juhliin meneminen oli "väärin".

Samaa mieltä siitä, että ei kannata olla tuollaisen miehen kanssa. Eri mieltä siitä, että pitäisi laihempana paremmannäköisenä ja siksi pelkäisi.

Mun kontrolloiva exä tykkäsi pyöreistä naisista. Kantoi mulle jopa suklaata, että pitäisin muotoni.

Vierailija
27/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko normaali- vai ylipainoinen? Ja mitä ruokia painostaa syömään, meneekö sulla oikeasti se laihdutus yli niinkuin miehesi epäilee?

Olen normaali painon ylärajalla. Laittaa syömään enemmän lihaa enimmäkseen. Tänäänkin laittoi kanaa lautaselle lisää.

-ap

Vierailija
28/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaanko kysyt? Laihduta jos haluat. Paitsi jos olet anorektikko ja mies on huolissaan terveydestäsi.

Vierailija
29/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap. painosi ja pituutesi niin katsotaan kielletäänkö mekin sulta laihdutus?

69 kg ja 168 cm

-ap

Vierailija
30/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69 kg ja 168 cm

-ap

Ei sun tarvi laihduttaa.

Vierailija
31/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69 kg ja 168 cm

-ap

Ei sun tarvi laihduttaa.

Tulee huomata, että tuon jälkeen mies otti vaa'an pois, joten tarkemmin en tiedä. Peili ei tosin valehtele.

Vierailija
32/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisin tehdä?

Mietit ihan omilla aivoillasi  että Suomen laissa ei ole kohtaa jossa annetaan puolisolle lupa kieltää puolistolta jotain. Ja sitten sanot sen  sille äijälle ja lisäät että sinä teet just niin kuin SINUSTA hyvältä tuntuu ja mies saa tyytyä siihen. Sun elämä, sun kroppa.

Vierailija
33/36 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko normaali- vai ylipainoinen? Ja mitä ruokia painostaa syömään, meneekö sulla oikeasti se laihdutus yli niinkuin miehesi epäilee?

Olen normaali painon ylärajalla. Laittaa syömään enemmän lihaa enimmäkseen. Tänäänkin laittoi kanaa lautaselle lisää.

-ap

Ei miehelläsi ole mitään oikeutta kohdella sua kuin lasta. Jätä tuollainen alistaja.

Vierailija
34/36 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

69 kg ja 168 cm

-ap

Ei sun tarvi laihduttaa.

Tulee huomata, että tuon jälkeen mies otti vaa'an pois, joten tarkemmin en tiedä. Peili ei tosin valehtele.

Miksi alapeukut?

Vierailija
35/36 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoissa mitoissa ja aion kyllä laihduttaa noin 57-60-kiloiseksi.

Vierailija
36/36 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin kieltää? Estää terveellisen ruoan syömisen vai pakottaa syömään isoja annoksia ja/tai epäterveellisiä annoksia?

Painostaa syömään enemmän varsinkin tiettyjä ruokia.

-ap

Mitä jos et vaan syö? Tunkeeko muka väkisin suuhun

Painostaa kunnes suostun. Minulla ei luonne riitä.

-ap

Oletko ihan normaali? Kummalliselta kuulostaa tuo painostaminen ja sitten syömisesi vastoin haluasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän