Millaista yöasua käytät mieluiten?
Kommentit (25)
Munasillaan, jos muistan ottaa sukan pois.
Kaikki vaatteet kiristää ja hiostaa. Aina alasti.
Talvella pitkähihainen ja - lahkeinen pyjama, kesällä jos on lämmin niin t-paita ja caprit, aina sukat.
Pitkä yöpaita/paituli ja oikein löysät ja mukavalta tuntuvat housut. Ei mitään kireää kuten sukkia. Joskus otan alushousutkin pois.
Mieluiten silkkipyjamaa, mutta käytännössä yöhousut ja ohut t-paita. Paituleita oon omistanut viimeksi lapsena.
En vieläkään voi uskoa etteivät kaikki ihmiset nuku alasti. Mikään ei kierrä, hierrä puserra kiristä. Linakalvot saavat happea. Kumppanin alaston vartalo omaani vasten ahh.
Ennen nukuin alasti, mutta pörrösukat jalassa. Nykyään ei ole edes niitä sukkia. Jos olen jossain kylässä, niin sitten on jotain vaatetta päällä myös yöllä.
Aina pyjama päällä, mutta ilman pikkareita (alushousut vain menkkojen aikaan). Edes kesähelteillä en pysty nukkumaan alasti, vaikka kämppä on kuin pätsi kun aurinko porottaa ikkunaan suuren osan päivää. Häiritsee jotenkin se lakanoiden tuntu ihoa vasten, siksi pyjama oltava, pitkillä hihoilla ja lahkeilla, kesällä vähän lyhyemmillä. Jos kumppanin joskus löydän niin saa nähdä muuttuisiko tilanne sitten, mutta epäilen ettei.
N35
Puuvillatrikoinen yöpaita, talvella usein pitkä ja pitkähihainen, kesällä lyhyt ja usein hihaton. Jos kesällä on oikein kuuma, niin paitakin lentää pois, jää vain pikkupöksyt. Talvella on sängyn vierellä varoiksi aina lämpimät sukat, sillä toisinaan minulla vetää suonta jalasta ja silloin lämpimät sukat ovat avuksi.
Elokuusta saakka olen koisinut ilman rihman kiertämää. Toisinaan sukat jalassa. Tai alkkarit kun on pakko.
Alushousut ja ehdottomasti myös sukat. Jalat palelee jos ei ole sukkia.
T-paita riittää. Talvipakkasilla pyjama tai yöpaita (jota kait jotkut kutsuvat paituliksikin, kun ei oo pitkä).
Iso miesten t-paita ja alkkarit. (Olen siis nainen)
Talvella pitkähihainen paita, pitkälahkeiset housut ja sukat, paidanhelma housujen sisässä ja housunlahkeet sukkien sisässä. Suuri osa yöpaidoistani on ei-yöpaita-trikoopaitoja, ja osa housuista on legginsejä.
Kesällä jos on kuuma pitkähihaisessa ja -lahkeisessa, niin voin nukkua shortseilla ja t-paidalla ja sukilla, t-paidalla ja sukilla, tai pelkillä sukilla.
Pitkähihainen yöpaita, alushousut, leggingsit ja villasukat
Pyjamista en tykkää. Useimmiten T-paita ja shortsit tietysti alkkareiden kanssa.