Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoehto palkkatyölle?

Vierailija
15.04.2018 |

Näen itseni, jos eläisin yksin, lähtemässä rohkeasti ja iloisesti kodittomaksi. Mutta tämä on Suomi. Siis myös talvisin.

Palkkatyö tappaa kaltaiseni. Elämä pitäisi elää rohkeasti. Miten en vain löydä oikeaa tapaa. En sittenkään uskalla luopua kaikesta. Elän tukien varassa ja otan kaiken halveksunnan vastaan. Sekin pienentää, mutta vähemmän kuin työpaikat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion elättää itseni jatkossa osakesijoittamisella. Alkupääomaa on sen verran että osta-myy periaatteella mennään.

Vierailija
2/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mitä valitat? Sullahan on vaihtoehto, jonka olet jo valinnutkin, eli tukien varassa eläminen ja kaikkien kulujen maksattaminen muilla. Raha ei sinulle ilmeisesti ole lainkaan tärkeää, jos kodittomana ja tulottomana taivasalla olisit kaikkein onnellisin. Eli tukien tasosta ei tässä tarvitse keskustella. Toki tuon unelmasikin voit toteuttaa kun ostat yhden suunnan tarjouslipun esim. Malagaan. Maksaa halvimmillaan n. 50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion elättää itseni jatkossa osakesijoittamisella. Alkupääomaa on sen verran että osta-myy periaatteella mennään.

Kuinka paljon?

Vierailija
4/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palkkatyölle vaihtoehto on toki vaikka vapaaehtoistyö. Samat tuet taitaa saada silti, mutta jos tienaaminen ei kiinnosta, niin onpahan kuitenkin tekemistä ja tarkoitusta elämään.

Vierailija
5/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Tarpeeksi.

Vierailija
6/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Tarpeeksi.

Kerro ihmeessä tarkempi summa esim. 5 tuhannen euron tarkkuudella.

Vierailija
7/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No palkkatyölle vaihtoehto on toki vaikka vapaaehtoistyö. Samat tuet taitaa saada silti, mutta jos tienaaminen ei kiinnosta, niin onpahan kuitenkin tekemistä ja tarkoitusta elämään.

Minulla on kyllä tekemistä ja tarkoitusta. Ainoastaan asunto, ruoka ja terveydenhoito lääkkeineen, sähkö, nämä perusmenot on maksettava ja työpaikkoja olen jo nähnyt liikaa. Olen siis tuo aloittaja.

Vierailija
8/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000€

Vierailija
9/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen. Tietty riskinotto. Go for it.

Tukien varassa eläminen, no tällä menolla sekin ilo loppuu pian.

Vierailija
10/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä tekemistä ja tarkoitusta. Ainoastaan asunto, ruoka ja terveydenhoito lääkkeineen, sähkö, nämä perusmenot on maksettava ja työpaikkoja olen jo nähnyt liikaa. Olen siis tuo aloittaja.

Mikä siis on ongelma? Sullahan on kaikkea niin materiaalisesti kuin henkisellä puolella.

Vierailija
11/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis on ongelma? Sullahan on kaikkea niin materiaalisesti kuin henkisellä puolella.

Olisin vapaampi, kun en ottaisi yhteiskunnalta ja teiltä muilta ihmisiltä mitään vastaan.

Vierailija
12/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000€

Tämä "ammattilainen" taitaa saada elantonsa siltä samalta luukulta kuin aloittaja. Vai unohtuiko sulta tuosta yksi nolla?

Vierailija
13/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesukseen uskoville luostari voisi olla jalo vaihtoehto.

Vierailija
14/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vapaampi, kun en ottaisi yhteiskunnalta ja teiltä muilta ihmisiltä mitään vastaan.

No eikai siihen sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin ne jo mainitut pääomatulot. Ei taida muita tienaamistapoja olla rikollisuuden ja lottovoiton lisäksi, jos kaikki palkkatyö on poissuljettua.

Vierailija
15/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa hienolta. Ainakin, jos riittäisi usko elämään, ihmisyyteen ja Vuorisaarnaan. Kuitenkin, haluan elää myös puolisoni kanssa.

Aloittaja

Vierailija
16/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks alapeukut? Eikö oo hienoo et joku elättää ittensä omilla tuloilla?

Vierailija
17/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa hienolta. Ainakin, jos riittäisi usko elämään, ihmisyyteen ja Vuorisaarnaan. Kuitenkin, haluan elää myös puolisoni kanssa.

Aloittaja

Kävisikö edes 3 päivää viikossa -tyyppinen työ, jos normaali työ tuntuu raskaalta?

Vierailija
18/18 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kävisikö edes 3 päivää viikossa -tyyppinen työ, jos normaali työ tuntuu raskaalta?

Voi olla, että mietin jotakin tuollaista joskus vielä. Voi kyllä myös olla, että en mieti. Työyhteisöt sairastuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä