Kuinka paljon käytät rahaa ehkäisyyn vuodessa?
Ihan uteliaisuudestani kysyn. Sukupuoli ja status mukaan myös. Eli miten paljon menee rahaa ehkäisyyn vuodessa?
Kommentit (90)
Minulla on kierukka jonka asennus maksoi noin 200 eur ja jonka ehkäisyteho säilyy 5 vuotta. Eli 40 eur/vuosi.
N31, ei statusta
Eipä ole mennyt rahaa ehkäisyyn senttiäkään viimeiseen puoleentoista vuoteen. Sitä ennen vaihtelevasti joitain euroja, riippuen kumpi meistä kahdesta, minä vai mies, huomasi kortsujen olevan lopussa.
Nainen ja naimisissa.
120€ vuodessa e-pillereihin, satunnaisesti ostan kondomeita. Niihin ehkä 15€ vuodessa, yleensä tosin miesystävä hankkii ne
N18
0 euroa, nainen, ei parisuhteessa, ei seksiä.
Minulla on kapseli, joka kestää 4 vuotta, maksaa n. 174e. Eli n. 43e/vuosi. Tämä menee vielä puoliksi miehen kanssa.
Paljonko 1 kondomipaketti maksaa?
Eli sen verran😅
Nainen,naimisissa.
120€, e-pillerit ~30€/3kk, N20, parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kierukka jonka asennus maksoi noin 200 eur ja jonka ehkäisyteho säilyy 5 vuotta. Eli 40 eur/vuosi.
N31, ei statusta
Sama kuin lainaamallani. n26, ei lapsia, naimisissa.
Lisäksi voisi mainita että ei menkkoja -> jos laskee säästetyt suojat niin kierukka on maksanut itsensä takaisin = 0e.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kapseli, joka kestää 4 vuotta, maksaa n. 174e. Eli n. 43e/vuosi. Tämä menee vielä puoliksi miehen kanssa.
Niin ja olen 25-vuotias, avoliitossa.
Nolla euroa. Ehkäisynsä toimii hormonikierukka, kestää n. 7v, ja sain sen ilmaiseksi. Avoliitto, 30v
Ehkäisypillerit käytössä. Paketti maksaa n. 17 € ja kestää n. 3 kk eli vuodessa n. 68 €, mikä pistetään miehen kanssa puoliksi. Käytän ehkäisyyn siis vuodessa suunnilleen 34 €.
23-v nainen avoliitossa.
N21, parisuhteessa ja pillereihin menee 160e vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
0 euroa, nainen, ei parisuhteessa, ei seksiä.
Sama homma.
Mies, 32. Arvioisin summaksi noin 150 euroa vuodessa.
En käytä ehkäisyä.
Nainen, avioliitossa