Minä poltin koko raskausajan ja lapsi on terve, kuin pukki
Kommentit (22)
Hyvä mäihä, äitiydestä -5/5
Provosta 2,5/5
Mä pamautan itseäni pesäpallomailalla päähän kerran päivässä ja oon ihan terve, terve, terve, terve...
Lapsesi saattaa sitten omia lapsia halutessaan törmätä tosiasiaan, että on hedelmätön, kun äiti poltti raskausaikana.
Raskausaikana tupakoneiden äitien tytöillä esiintyy enemmän emätinsyöpää.
Tupakoivien äitien lapsilla on enemmän oppimisvaikeuksia ja ylivilkkautta koulussa.
Minkä ikäinen tämä pikkupukki nyt on? Raskaudenaikainen tupakointi voi aiheuttaa epigeneettisiä muutoksia lapsen perimään. Googlaa epigenetiikka. Voi olla liian aikaista iloita.
Vauvasi on kärsinyt happivajauksesta sinun kohdussasi. Tänän vuoksi hän liikkui vähemmän sikiöaikana. Ja vackla millaisiin terveysriskeihin olet lapsiparkasi altistanut. varmaan Suomen epäsivistynein ihminen kun luulet että kaikki aiheuttamasi varvat Mäkynen heti päällepäin.
Ei se yhtä terve ole kuin niitten lapset jotka eivät ole polttaneet :)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei olisi ollut?
No sehä olis sitte ollu iha eri asia!
Ap ei ole ihan täydellä muumikennolla varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen sanotte?.
N47 (178cm/108kg)
Annoin poliisille nettivinkin, raskaudenaikana polttamisesta saattaapi saada pahoinpitelysyytteen.
No hei hienoa.
Jatkoit varmaan sen lapsen hapensaannin rajoittamista sen synnyttyäkin? Painoit tyynyn sen kasvoille useamman kerran päivässä? Muistathan muuten tunkea sen elimistöön myrkkyjä vieläkin, kätevä tapa on esim. jättää astiat huuhtelematta niin pesuainetta kertyy koko ajan sitten ruuan mukana lapsen elimistöön. Varmasti pysyy terveenä vielä monta vuotta!
Onko se lapsi lisääntynytkin jo onnistuneesti ja päässyt vanhusikään mm. ilman sydän- ja verisuonisairauksia (joiden riskiä äidin tupakointi lisää) vai mistä tiedät?
Vatun idiootti, kun otit tuollaisen riskin.
No tämä oli muutenkin vitsi t. Ap.
Ps. Ei mulla edes oli lapsia
Jos laps on kuin pukki, niin jotain on kyllä pielessä.
Paitsi jos isä on herra Hakkarainen.
Raskausajan tupakointi tulisi määrätä rikoslaissa rangaistavaksi teoksi. Se on törkeää pahoinpitelyä kohdussa olevaa vauvaa kohtaan.
Entä jos ei olisi ollut?