Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku joskus hoitoon mun 3v pojan?

Vierailija
22.04.2006 |

Olen yh, minulla on uusi mies. Lapsen isä ei ole mitenkään mukana kuvioissa. Joten se olen minä joka hoitaa lapsen 24h/vrk 7pv/vko. Joskus olen todella väsynyt.

T. Äiti Oulun läheltä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies tekee pitkää työpäivää ja en viitsi häntä " rasittaa" sen enempää.

ap

Vierailija
2/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten heiltä en mielellään apua kysy. Poika on heillä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa yötä.. Yksi kummi asuu liian kaukana ja toisilla on itselläänkin lapsia..

ap

Vierailija
4/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et asu samalla suunnalla - itse olen tukiverkkoa vailla ulkomailla, ja olisi ihana saada mahdollisuus esim vastavuoroisesti hoitaa jotakin samanikäistä kuin oma 3v. Joka siis vähän seuran puuttessa.

Tsemppiä!

Ja toivottavasti hoitopaikka löytyy! Tuolle toiselle äidille olisi kyllä varmaan kiva/kohtuullista, että joskus ottaisit hänen lapsensa hoitoon.

Vierailija
5/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nariset? Laita lapsi päiväkotiin - saa hänkin siellä paljon virikkeitä ja kavereita, kun teillä ei ilmeisesti ole kovin laaja tuttavapiiri, kun ei hoitopaikkojakaan. Ihmejuttuja täällä taas.

Vierailija
6/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapsen pitää päästä päiväkotiin, kun äiti ilmeisesti työtön, eikä selvästikään jaksa järjestää lapselleen tarpeeksi virikkeitä. Herätys ihmiset!

Vierailija
7/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harmi kun et asu samalla suunnalla - itse olen tukiverkkoa vailla ulkomailla,

No kas kuin sattuikin huono tsägä, ettei ap ole samalla suunnalla, kun kuitenkin asut ulkomailla.

Vierailija
8/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No kas kuin sattuikin huono tsägä, ettei ap ole samalla suunnalla, kun kuitenkin asut ulkomailla.

Vierailija
9/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en täällä usein roikukaan.

Poistun.

Hyvää kesän alkua kaikille!

ap

Vierailija
10/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joten heiltä en mielellään apua kysy. Poika on heillä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa yötä.. Yksi kummi asuu liian kaukana ja toisilla on itselläänkin lapsia..

ap

Eikös se ole lapsenkin kannalta parempi pyytää päästä tuttuun paikkaan/tuttu hoitaja kuin täysin ventovieraalle?

Vierailija
11/11 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Teidän on kai vaikea käsittää, jos on mummoa/ukkia, setää, enoa ja tätiä lähellä, serkuista / ystävistä ja kummeista puhumattakaan siinä lähettyvillä aina valmiina apuun..

Anteeksi tuo sanavalintani " suunnalla" , vai mikähän sinua nyt viestissäni ärsytti, mutta toden totta itse mieluusti auttaisin väsynyttä äitiä hänen lastaan silloin tällöin vahtien, ja voi sitä ihanuutta jos oman saisin joskus vastavuoroisesti hoitoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan