Poikien jälkeen tyttö =)
Kenellä täällä olisi tullut tai tulossa tyttö poikien jälkeen? Teittekö jotain " ihmekikkoja" että saitte hänet, vai ihan kohtaloa vain?
Itse haaveilen että seuraava lapsi olisi tyttö, mutta katsotaan miten käy =))
Olisiko vinkkejä antaa miten saisin autettua vähän kohtaloa?
Kommentit (2)
Ja nyt ei oo missään ultras sanottu varmaa kumpi tulossa, vaikka kahesta edellisestä sanottu että selvät pojan merkit jo rakenneultras ja yhestä en kysyny. Ny rakenneultras ei näkyny mtn jalkovälis vaik selvästi esitteli paikkasa ja lääkärineuvolassa ny to (rv 28+3) ei läääri ei uskaltanu sanoa mitään sukupuolesta.. Oli kuulemma jalka eessä jne... Joten itekki tietty pikasen tyttöä toivon ku kaiken pitäs kuitenki muuten ok olla.. Mut oon sen verran paljo kattonu noita 4D ja prisma juttuja missä kehityshäiriöistä sun muista, joten kyllä oon aivan 200% rakastunu tulevaan poika vauvaankin.. :) Mut sen näkee sit viimestään synnytykses kumpi tulee.. tietty viel viimmoses ultras aijon kysästä ku ite en yhtään kestäs tätä jännitystä.. :D
että kannattaa hommailla useampaa päivää ennen ovista. Poikasiittiöt kun eivät elä yhtä pitkään kun tyttösiittiöt. Tosin tällä menetelmällä saattaa jäädä plussakin saamatta joskus, mutta ainahan sitä voi kokeilla!