Kuinka todennäköistä, että tämä selitys (tapaaminen peruuntui) on totta?
Taustaa: olen tapaillut miestä jonkun aikaa. Emme seurustele. Mulle on ok, jos mies samalla tapailee muitakin, vaikkei asiasta olekaan puhuttu. Noin vuosi sitten meidän piti tavata vapaapäivänä. Mies oli saanut töissä jonkinlaisen kemiallisen reaktion. Piti mennä lääkäriin, jossa antoivat jonkun piikin. Mies perui tapaamisen, koska reaktion jälkeen näytti kuulemma pahalta, eikä halunnut mun näkevän sellaisena.
Tänä viikonloppuna piti myös nähdä. Nyt oli veljen vaimon äiti sairaalassa ja miestä tarvittiin lastenvahdiksi koko lauantaiksi, jolloin meidän piti siis tavata.
Itselleni tuli sellainen olo, että näitä äkillisiä sairastumisia tapahtuu vähän liian usein. Epäilen, että tuli vain molemmilla kerroilla hauskempaa tekemistä tilalle.
Kommentit (23)
Itseasiassa jo tuo sinun tunteesi kertoo sen, ettei mies ole rehellinen. Se epäilys ei nimittäin turhasta synny vaan kokemuksesta ja siten se ei myöskään ole koskaan väärässä. Hauskinta tosiaan on, että nuo keksityt selitykset on aina just tuollaisia, että voisivat kyllä oikeastikin olla totta mutta silti just niin outoja että juu ei. Tässä on juurikin se syy, miksi en enää halua enkä jaksa tapailla ainuttakaan miestä.
N41
Vierailija kirjoitti:
"saanut töissä kemiallisen reaktion" :D
Kemiallinen reaktio. Tää oli kyllä hyvä. Pitäiskö joskus itsekin kokeilla tota..
Toivottavasti joku laittaa tällaisen kommentin sinun vastaavaan aloitukseesi :)