Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavia tulossa kylään, onko nämä ruoat hyviä tarjottaviksi?

Vierailija
15.04.2018 |

Tulossa siis tuttava perhe mukaan lukien heidän 2 lasta ja tämän perheen kaveri. Mulla on jääkaapissa lenkkimakkaraa (sinistä lenkkiä), pari Atrian jauhelihapizzaa ja pakkasessa on K-Menun ranskanperunoita 1 kilo. Leipääkin on, mutta voit ja kinkut ikävä kyllä puuttuvat.

Mulla sattuu myös olemaan leivänpaahdin, niin eikö niiden leipien päälle voisi laittaa esimerkiksi sitä sinistä lenkkiä ja kermajuustoa ja tyrkätä ne vaan leivänpaahtimeen? Pidän itse makkaraleivistä, joten eiköhän niitä voisi tarjota? Ruokajuomaksi on Lidlin sitikolaa, sillä juon sitä kovasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee makkaraperunat uunissa.

Vierailija
2/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkarasta ja ranskalaisista saa oikeestaan ihan hyvät makkaraperunat, kun veitsellä leikkaat makkarapaloja niiden ranskalaisten sekaan. Jokin hyvä majoneesi niiden kanssa vois kanssa sopia. Olisit tosin vähän voinut varautua vieraisiin jollain vähän juhlavammalla. Nuo ruuat kuulostaa joltain poikamiehen lauantai-illan pöperöiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pyttipannua: makkaraa, perunoita ja leipäkuutioita sekaan, ruskistat pannulla tai uunissa. Jos on, pilko paprikaa mukaan. Ketsuppia päälle. Juomaksi vettä ja kahvia. Tätä me usein syödään.

Vierailija
4/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkimakkarasta ja ranskalaisista saa oikeestaan ihan hyvät makkaraperunat, kun veitsellä leikkaat makkarapaloja niiden ranskalaisten sekaan. Jokin hyvä majoneesi niiden kanssa vois kanssa sopia. Olisit tosin vähän voinut varautua vieraisiin jollain vähän juhlavammalla. Nuo ruuat kuulostaa joltain poikamiehen lauantai-illan pöperöiltä.

Hah hah haaa!