Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sua jos miehesi naishieroja olisi nuori ja kaunis?

Vierailija
15.04.2018 |

Minä tulen vähän mustasukkaiseksi ajatuksesta että mieheni riisuu itsensä lähes alastomaksi nuoren naisen edessä ja sitten tämä nainen alkaa hieromaan ja mies nauttii. Siinä voi olla vielä tunnelmavalaistus esim. Tuikut. Ei haittaa jos on ruma lihava vanha nainen tai sitten mieshieroja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pääsääntöisesti ärsyttää jos joku muu tuottaa miehelleni nautintoa. Ja noh esim ex kun siihen ei voinut muutenkaan luottaa eikä arvostanut minja niin en olisi tykännyt. Enkä kyllä itsekään hakeutuisi parisuhteessa ollessa mies hierojalle. Jotenkaan ei tuntuisi hyvältä ajatus vaikkei siinä mitään olisikaan. Vaihtoehtoja kun riittää :)

Vierailija
2/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pääsääntöisesti ärsyttää jos joku muu tuottaa miehelleni nautintoa. Ja noh esim ex kun siihen ei voinut muutenkaan luottaa eikä arvostanut minja niin en olisi tykännyt. Enkä kyllä itsekään hakeutuisi parisuhteessa ollessa mies hierojalle. Jotenkaan ei tuntuisi hyvältä ajatus vaikkei siinä mitään olisikaan. Vaihtoehtoja kun riittää :)

*eikä arvostanut minua (korjaus)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sehän kertoo, että mieheni lähtee tekemään jotain naisen kanssa?

Vierailija
4/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa. Mun mies on niin ruma ja lihava, ettei se sille hierojalle kelpaisi.

Vierailija
5/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä lähtökohtaisesti tietäisin, kuka ja minkä näköinen hieroja miestäni hieroo... Ei haittaisi.

Vierailija
6/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun nautintoa tuottaa mies, ja miehesi tulee ulos kaapista?

Vierailija
7/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Ei se kyllä käy naishierojalla, on treenattu, lihaksikas, voimailijan kroppa ettei hennot naiset kauaa jaksais sitä hieroa.

Vierailija
8/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
9/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljytyt vartalot ja sisäkkäinhän siinä mennään lopulta.

Vierailija
10/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. Ei se kyllä käy naishierojalla, on treenattu, lihaksikas, voimailijan kroppa ettei hennot naiset kauaa jaksais sitä hieroa.

Kyllä pienempikin naishieroja saa lihaskaapin itkemään hieronnassa.

Ne kun osaa käyttää kyynärpäitä isoihin lihaksiin. Sattuu ihan helvetisti jos on paikat jumissa.

Vierailija
11/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi pelkästään reilua, oma hierojani kun on nuori ja komea :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän