Pakastepizzojen jälkeen kipeä kohta yläetuhampaiden taakse, muita?
Nykyään aina tulee! Kun se reuna rapsakoituu, niin väistämätöntä. Onko muilla samaa vai syönkö jotenkin väärin? :/
Kommentit (11)
Mulla myös! Oon tosin luullut polttavani sen kun koskaan ei malta odottaa ja aina palaa tuolta hampaiden takapuolelta. Mutta voihan se olla kyllä tuosta rapsasta pohjastakin johtuvaa...
Voi olla mätäpaise hampaan juuressa, ientulehdus mutta myös allergia jollekin pitsan aineelle, joka sitten polttelee siellä iholla. Kävisin hammaslääkärissä ja kokeilisin erilaista pitsaa.
Minulla tulee peräsuoli aina pihalle kun syön näitä eines pizzoja.
Niin mullekin tulee joka kerta, eikä todellakaan ole vikaa ikenissä tai hampaissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mätäpaise hampaan juuressa, ientulehdus mutta myös allergia jollekin pitsan aineelle, joka sitten polttelee siellä iholla. Kävisin hammaslääkärissä ja kokeilisin erilaista pitsaa.
Höpö höpö! Se kohta ei ole ikenessä, vaan limakalvolla. Itselläni se kohta palaa muulloinkin kuin pizzaa syödessä, jos ruoka on tulikuumaa ja rapsakkaa.
Sama juttu! Etuhampaiden takana oleva "kohouma" tuntuu menevän nilelle nimenomaan pakastepitsaa syödessä. Luulen että johtuu kuumuuden & rapsakkuuden yhdistelmästä etenkin silloin kun syö pitsaa käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Se kohta ei ole ikenessä, vaan limakalvolla. Itselläni se kohta palaa muulloinkin kuin pizzaa syödessä, jos ruoka on tulikuumaa ja rapsakkaa.
Eh.. newsflash: sun koko suun sisäpuoli on limakalvoa. Paitsi hampaat.
Johtuu siitä pitsan lämmöstä, itsellä ei ollenkaan tule jos annan pari minuuttia jäähtyä.
Mullakin välillä tulee. Luultavasti liittyy jotenkin ikenien huonoon kuntoon.