Herkkä ja kokematon nainen latasi tinderin
Ihan uskomatonta! 3 kuukauden aikana olen saanut olla viiden eri miehen kanssa, jonka kanssa on mennyt kaikki ihan nappiin :) suosittelen Tinderiä!
Kommentit (16)
Miten kävi herkälle ja kokemattomalle miehelle tinderissä?
Miksi viisi eri miestä jos kerran jokaisen kanssa on mennyt kaikki nappiin?
Mä oon tavannut melkein 30 miestä 3 v aikana ja kenellekkään en ole kelvannut. T. Ruma ja tissitön nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi viisi eri miestä jos kerran jokaisen kanssa on mennyt kaikki nappiin?
En halua seurustella, elämässä on liikaa muutoksia ja epävarmuutta tulossa sitoutumiseen. Ja ei kai sitä voi tietää yhden tai kahden miehen jälkeen että mitä oikeasti haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Jännitti, ahdisti, nöyryytettiin. Lopulta poistin Tinderin.
t. herkkä ja kokematon mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitti, ahdisti, nöyryytettiin. Lopulta poistin Tinderin.
t. herkkä ja kokematon mies
Hah hah!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tavannut melkein 30 miestä 3 v aikana ja kenellekkään en ole kelvannut. T. Ruma ja tissitön nainen
Kannattaa ehkä laittaa vähän vähemmän Photoshopatut kuvat Tinderin profiiliin.
Siellä on 1000 miestä jokaista naista kohti, joten 5 on aika huonosti jos saan sanoa. Kokeilin kerran lomalla ulkomailla ja puhelin meni tukkoon tuli siis tuhansia viestejä...
Suomalaiset luulee että sen on seuranhakuun mutta sitä se ei ole....
No just. Ikään kuin herkkä ja kokematon voisi Tinderistä löytää ketään...eikun hetkinen, oletkin nainen! Carry on!
Herkkä ja kokematon muka, ja viisi miestä kolmessa kuukaudessa? Älä viitsi. Oo herkkää nähnytkään.
Seksisovellus. Tottakai miehiltä tulee yhteydenottoja kun ei tarkoituskaan mitään oikeaa parisuhdetta eikä sitoutua.
Puolisoa ja isää lapsille onkin jo valtavan vaikea löytää.
Kävin baari-klubikierroksella perjantaina ja halusin testata viehätysvoimaani ja jos olisin halunnut olisin saanut 4 naista lähtemään mukaani. Mihin tarvitsen Tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on 1000 miestä jokaista naista kohti, joten 5 on aika huonosti jos saan sanoa. Kokeilin kerran lomalla ulkomailla ja puhelin meni tukkoon tuli siis tuhansia viestejä...
Tää ketju on provo, AP ei todellakaan ole nainen ja vastailee itselleen näitä puhelin menee tukkoon -viestejä (ei mene jos ei swaippaa jokaisen kohdalla, että on kiinnostunut!).
Herkkä ja kokematon nainen ei taatusti hae yhden yön seksiseuraa seurapalvelusta. Tää on jonkun miehen oma seksifantasia -provoketju.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se on jos ulkomailla metsästät. Suomalaiselle miehellekin ulkomainen tinder nainen on helpompi. Vielä konservatiivisemmissa maissa turisti tinderissä ei ole mitään muuta kuin helppo pano. Paikallisiin asennoituminen on erilaista.
Tinderiin on myös helppo kyllästyä.