Loppuuko Alzheimer ihmisen kuollessa vai kärsitäänkö siitä vielä tuonpuoleisessa?
Vaeltaako mun isoäiti nyt tuolla taivaassa eikä tiedä minne menee ja mistä tulee?
Kommentit (26)
Minulla on reuma, konkkaanko sitten helvetissä polvet kipeinä?
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer johtuu aivojen rappeumasta, sähköimpulssit menevät sikinsokin. Tarvitseeko sielu aivoja?
Ei tarvitse kuten ei keuhkoja, sydäntä, verenkiertoa, lihaksia, suolisto tms.
Mitä jos kuolee kännissä?
Tai kesken orgasmin?
Sielu vaeltelee kyllä mutta ei siitä syystä että sillä olisi Alzheimer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että loppuu.
Läheisen ystäväni ja ukkini kuoltua näin heistä kummastakin unen, jossa he kertoivat, että heidän on hyvä olla. Ukki näytti nuoremmalta, terveeltä ja reippaalta ja 30-vuotiaana kuollut ystäväni näytti itseltään.
Minun käsitykseni on, että menemme taivaaseen, jossa tapaamme lähimmäisemme uudelleen.
Minun taivaani on kaunis: vihreää ruohoa ja puita, kukkasia, pilvihattarainen sininen taivas ja kaikilla on hyvä olla.
Jaa-a... Isäni kuoli tässä hiljattain, eikä hän ole tullut vielä kertaakaan kummittelemaan.
Kuka uskoo mihinkin. En näe unia kummitteluina, vaan viesteinä, jotka tietenkin oma pääni tuottaa.
Olin vuosia vakavasti sairaana ja menetin sinä aikana useita läheisiäni. Ajatus siitä, että näemme vielä uudelleen lohdutti ja lohduttaa minua.
Sinä elät omassa maailmassasi ja minä elän omassani. Ei sen kummempaa.
Onko maailmoita montakin? Tavallinen ja uskovaisten..??
Tavallisempaa on uskoa kuin olla uskomatta.
Joo, kyllä.