Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi lapsen heräämään hyväntuulisena?

Vierailija
15.04.2018 |

Lapsi herää lähes aina itkien. Kun herää, eikä heti näe minua, alkaa itkeä ihan hurjasti. Vaikka voisi ihan hyvin hypätä itse ylös sängystä ja tulla keittiöön, on siis jo yli 3v. Huhuilen keittiöstä, että hyvää huomenta, tule aamupalalle. Mutta lapsi itkee, vaikka menisin viereenkin hänen herättyään, niin usein on itkuinen ja pahalla päällä aamusta. Mikä auttaisi aamukiukkuun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene viereen hetkeksi makoilemaan, ennenkuin herää. Kutittele, laula ja naura? Jos vain on aikaa. Aamu alkaa hymyssä suin.

Vierailija
2/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan nalkuta sille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät unet tai nukkuu huonosti.

Vierailija
4/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä huhuile keittiöstä, vaan käy herättämässä lapsi sängystä?

Vierailija
5/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi herää, kun herää. Yleensä minä herään klo 6 ja lapsi herää klo 7-7.30. Yleensä olen laittamassa aamiaista. Menen kyllä hetkeksi viereen, laulan, kerron unileluista tarinaa, ym, niin rauhoittuu. En tosiaankaan nalkuta.

Ehkä hän näkee pahoja unia? Nyt selitti aamulla, että hän putosi autosta ja näki äidin kävelevän yksin ja hänelle tuli ikävä äitiä. Tuollaista ei ole tapahtunut.

Vierailija
6/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi unta. Varmaa ap itseäsikin vituttaisi herätä toistuvasti esim. 4h yöunilta.

Vierailija
7/7 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi unta. Varmaa ap itseäsikin vituttaisi herätä toistuvasti esim. 4h yöunilta.

Menee nukkumaan klo 20-21 välillä ja saa nukkua niin pitkään kuin haluaa, mutta herää yleensä klo 7 tai vähän sen jälkeen. En saa häntä nukkumaan 10h pidempään yössä. Päivisin nukkuu 1-1,5 h päiväunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän