Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnun olevan vanhempien miehien unelmanainen

Vierailija
14.04.2018 |

Olen 31-vuotias nainen, aika herkkä ja taiteellinen, kauniskin. Oman ikäisten kanssa on vaikea solmia mitään suhdetta. Tuntuu, että oman ikäiset miehet etsivät vahvaa naista, joka kertoo miten asiat hoitaa. Mä olen liian feminiininen ja heikko - ei välttämättä huonolla tavalla - näille oman ikäisilleni. Sen sijaan monet n. 15 vuotta vanhemmat akateemiset miehet tuntuvat sekoavan minusta täysin ja olisivat valmiita tekemään mitä vaan, että saisivat minut. Olenkin miettinyt, että ehkä tuleva mieheni tulee olemaan vanhempi itseäni.

Minkä takia eri ikäluokkien miesten mieltymykset poikkeavat toisistaan niin paljon? Mitä on tapahtunut 10-20 vuodessa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien miesten unelmanainen on kuka tahansa kunhan on vanhaa ukkoa nuorempi. Älä nosta turhaan nokkaa pystyyn.

Vierailija
2/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien miesten unelmanainen on kuka tahansa kunhan on vanhaa ukkoa nuorempi. Älä nosta turhaan nokkaa pystyyn.

Tuo on ihan faktaa!

Itse olen pullero ja vanhemmat miehet sekoavat.

Olisin voinut kirjoittaa tuon saman kuin edellinen. Kuka vain kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän en kyllä usko.

Vierailija
4/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän en kyllä usko.

Älä usko jos sinusta niin paremmalta tuntuu.

Vierailija
5/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nostanut nokkaa pystyyn. Itse asisssa olen aika hiljainen tyyppi, en todellakaan mikään ylpeä. Kunhan tässä vaan ihmettelen miksi asia näin on.

Olen ehkä vähän samantyylinen nainen kuin Jenni Haukio, tyttömäinen ja taiteellinen. Itse asiassa näytän ikäistäni nuoremmalta. En jaksa uskoa, että Sauli Niinistölle olisi kelvannut kuka tahansa nuorempi.

Vierailija
6/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
7/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on heikkoja, hakee äitiä ja pomoa ja erit. vastuun kantajaa, kun ei itse viitsi. Vanhemmat miehet vielä viehättyy muustakin ja varsinkin kauniista nuorista.

Vierailija
8/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiset miehet tarvitsevat vielä äitihahmoa kertomaan, mitä tehdä missäkin asiassa. Vanhemmat miehet ovat jo valmiita ottamaan itsekin vastuuta. 

Vierailija
9/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet on heikkoja, hakee äitiä ja pomoa ja erit. vastuun kantajaa, kun ei itse viitsi. Vanhemmat miehet vielä viehättyy muustakin ja varsinkin kauniista nuorista.

Tämän olen huomannut. Yli 30-vuotiaat miehet ovat usein yötä passiivista miestyyppiä, jotka tosiaan hakevat sitä äitihahmoa.

Vierailija
10/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kateelliset tätit yrittävät painaa alas apta. Olet oikeilla jäljillä. Ehkä vanhemmat miehet ovat saaneet tarpeekseen näistä vahvoista naisihmisistä ja haluaisivat tuntea olevansa miehiä. Ehkä se onnistuu paremmin herkän ja nuoren naisen rinnalla.

Vierailija
11/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukio tyttömäinen? Ennemminkin vanha sielu, "vanhana syntynyt".

Vierailija
12/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet tarvitsevat vielä äitihahmoa kertomaan, mitä tehdä missäkin asiassa. Vanhemmat miehet ovat jo valmiita ottamaan itsekin vastuuta. 

Juuri näin. Ja sen takia monet miehet ottavat vanhemman naisen

Vierailija
13/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Haukio on todella kaunis ja nuorekas verrattuna muihin 40-vuotiaisiin. Tyttömäinen juuri

Vierailija
14/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää just feminiinisist naisista (aika monetki) ja ymmärtää sellasii. :D Mut sit on sellasii jotka ei vaan jotenki ymmärrä, todellakaan... :D

Vierailija
15/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Haukio on todella kaunis ja nuorekas verrattuna muihin 40-vuotiaisiin. Tyttömäinen juuri

Hiustyyli ja monesti pukeutuminenkin vaan todella tätimäistä - ilmeisesti yrittää tasata ikäeroa...

Vierailija
16/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoksisen eleetön juuri.

Vierailija
17/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet innostuvat ajatuksesta, että nainen on kokemattomampi ja ex-vaimoaan suostuvaisempi kokeilemaan kaikkea jännää. Eivät onneksi kaikki, mutta monet.

T. Vanhemman miehen ex

Vierailija
18/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja sen takia monet miehet ottavat vanhemman naisen

Tuo on totta! Seurustelin jonkun aikaa nuoremman taivaanmaalarin kanssa. Vanhemmat eivät ole koskaan vaatineet mitään ja saanut elää kuin pentu. Seksi oli mieletöntä. Mut kaipasi just jotain holhousta ja tasapainoa.

Vierailija
19/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet innostuvat ajatuksesta, että nainen on kokemattomampi ja ex-vaimoaan suostuvaisempi kokeilemaan kaikkea jännää. Eivät onneksi kaikki, mutta monet.

T. Vanhemman miehen ex

Ehkä sun eksä mutta ei se tarkoita että kaikki miehet... Huoh.

Vierailija
20/20 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän