Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se penisrengas vaikuttaa?

Ostoa harkitsen
14.04.2018 |

Turpooko kalu suuremmaks, vai miksi käytätte sellaista? Tuleeko kipua jos pitää kauan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä kysymys. Olen ihmetellyt mihin sitä tarvitaan ja miten käytetään.

Vierailija
2/10 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisokki on vahvempi kun verta on enemmän vehkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiovaikeuksista kärsivillehän tuo alunperin oli tarkoitettu. 

Nykyään yleistynyt muillekin. Renkaan kun laittaa peniksen tyveen, niin erektio on huomattavasti kovempi, jolloin penis saattaa joissain tapauksissa olla tietysti hiukan suurempikin. Penikseen virtaava veri ei poistu sieltä niin helposti kuin penikseen virtaava.

Varmasti jos tuota alkaa tolkuttoman kauan pitämään, niin tunto lähtee ja kudosvaurioita alkaa tulemaan. Itse olen muutaman kerran koittanut, vaikka seisokkini on normaalistikin luokkaa kova, niin tuon renkaan kanssa kyllä mennään vielä ylemmälle levelille, olkoon sitten luokkaa teräs ja orgasmit ovat joskus aika huikeita.

Vierailija
4/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkö erektiorengas kestävyyttä/pitkittääkö laukeamista? Vai toimiiko juuri päinvastoin?

Vierailija
5/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääkö erektiorengas kestävyyttä/pitkittääkö laukeamista? Vai toimiiko juuri päinvastoin?

Ei se mulla ainakaan pidennä sitä. Yleensä tulen minuutissa tai alle, varsinkin jos otan vaimoni takaapäin.

Vierailija
6/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun "verimulkku" paisuu entisestään ja isot verisuonet tulee kovaks ja pintaan. Se pitää laittaa niin juureen kun vaan saa ja "pumpata" vielä, että kaikki mahdollinen veri on siellä. Tykkään siitä ja orgasmi on tosi voimakas. Haittana mulla ehkä nopeampi laukeaminen, ei voi mitään tekee niiiin hyvää.

Vierailija
7/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengas hillitsee peniksen verenkiertoa eli sen pitäisi kasvaa renkaan avulla. Siksi sen pitoa ei suositella yli 30min aikaa. Koska veri pakkautuu penikseen siitä tulee kovempi. Osalla rengas kiihottaa ja tulee nopeammin, osalla taas vaikeuttaa ja kestää kauemmin. 

Vibrat on sitten ihan oma juttunsa. 

Meillä, keski-ikäinen pari on juuri vibrallinen ja se on oiva vekotin. Kyllä kokoa on riittänyt tähänkin asti mutta antaa lisähöystettä ja mies itse tykkää siitä paljon. Kannattaa kokeilla sekä perusmallia että tuolla värinällä. Ihan kelpovekottimen saa kympillä tai kaupanpäälle. Tiukkuuksia on toki erilaisia, mutta silikoniset ei kurista.

Vierailija
8/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rengas hillitsee peniksen verenkiertoa eli sen pitäisi kasvaa renkaan avulla. Siksi sen pitoa ei suositella yli 30min aikaa. Koska veri pakkautuu penikseen siitä tulee kovempi. Osalla rengas kiihottaa ja tulee nopeammin, osalla taas vaikeuttaa ja kestää kauemmin. 

Meillä, keski-ikäinen pari on juuri vibrallinen ja se on oiva vekotin. Kyllä kokoa on riittänyt tähänkin asti mutta antaa lisähöystettä ja mies itse tykkää siitä paljon. Kannattaa kokeilla sekä perusmallia että tuolla värinällä. Ihan kelpovekottimen saa kympillä tai kaupanpäälle. Tiukkuuksia on toki erilaisia, mutta silikoniset ei kurista.

Aaahh, kun pääsisi ottamaan tuollaisen tietävän keski-ikäisen naisen takaapäin ja laukaista satsi pakaroille, penisrenkaan täristessä kullin juuressa, ei olisi parempaa.

Vierailija
9/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaahh, kun pääsisi ottamaan tuollaisen tietävän keski-ikäisen naisen takaapäin ja laukaista satsi pakaroille, penisrenkaan täristessä kullin juuressa, ei olisi parempaa.

Niin olen ukon puheista ymmärtänyt.. 

Vierailija
10/10 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon käyttänyt penisrenkaita. Hyvä lelu. Saa peniksen normaaliakin kovemmaksi ja paisuneeksi.

Ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota materiaaliin ja kiristyssysteemiin.

Huonot on sellaisia, että niitä ei pysty kiristään tai materiaali tai rakenne sellaisia, että käyvät kipeään tai hierovat ihon rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä