Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi olla näin tyhmä?

Raivostuttavaa
14.04.2018 |

Tiedän kyllä, että eräs sukulaiseni on autistinen ja kehitysvammainen, mutta en ymmärrä, että miksi hän ei tunnu ymmärtävän oikein mitään. Esimerkiksi minä pitkän pohdinnan jälkeen tulin ulos kaapista ja kerroin ihmisille, että olen syntynyt väärään kehoon. Olin siis nainen, mutta tunsin olevani mies. Nyt minulla on menossa sukupuolenvaihdos naisesta mieheksi, minulla on esimerkiksi nyt miehen nimi ja ääneni on muuttunut miehen ääneksi. Tälle sukulaiselle on kerrottu selkokielellä, että mistä on kyse kun ihmisen sukupuoli vaihdetaan, mutta aina kun hänelle puhutaan asiasta, niin hän suuttuu ja alkaa huutamaan, että en minä voi tuntea itseäni mieheksi koska olen nainen. Hän kutsuu minua itsepäiseksi entisellä naisen nimelläni ja väittää, että minulla on nyt vain hiukan alle 30-vuotiaana murrosikä jonka takia minulla on esimerkiksi miehen ääni. Hän siis uskoo tosissaan, että kun naiselle tulee murrosikä, niin nainen muuttuu miehen näköiseksi ja miehen kaltaiseksi, mutta on nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmetteletkö tässä nyt omaa vai sukulaismiehen tyhmyyttä?

Vierailija
2/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut kuvottaa tää palsta älyttömästi tällaisten asioiden ja aloitusten takia, oon tajunnut, mimmoset ihmiset täällä lukee ja kirjoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut kuvottaa tää palsta älyttömästi tällaisten asioiden ja aloitusten takia, oon tajunnut, mimmoset ihmiset täällä lukee ja kirjoittelee.

Ei kannata stressata paskojen trollausten takia.

Vierailija
4/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Jos olisit trans, käyttäisit oikeaa termiä, etkä loukkaavaa ja väärää sanaa.

Vierailija
5/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten voi muuttua naisesta mieheksi, kun sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio?

Vierailija
6/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, siis mikä alotuksessa on trollia.. ihan asiallinen juttu. 

Vierailija
7/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Jos olisit trans, käyttäisit oikeaa termiä, etkä loukkaavaa ja väärää sanaa.

Mikä oli loukkaava väärä sana?

nimimerkki epätietoinen

Vierailija
8/8 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SukupuolenVAIHDOS on se väärä termi, oikea ja korrekti on sukupuolenkorjaus. Transihmiset eivät siedä tuota sanaa, sama kuin sanoisi transuksi. Ei kukaan oikeasti käyttäisi tuota termiä jos tietäisi transsukupuolisuudesta edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi