Kaupungilla nähtyä, kateeksi käy :(
Mäin äsken kaupungilla noin kolmekymppisen pariskunnan ja heidän arviolta 3v. poikansa. Kaikki tosi nätisti kevätvaatteisiin puettuja. Merkkivaatteet päällä. Pojan vaatteet näyttivät olevan timberlandia ja ticket to heaven, isällä bossin takki jne. Näyttivät lisäksi tosi onnellisilta, ostivat Pentikistä jotain sisustustavaraa, ja mies kosketteli naista hellästi kassajonossa. Siinä seisoin vieressä sitten minä kolmine lapsineni, kaikilla kirpparivaatteet ja isä jätti meidät syksyllä. Kyllä tuli surkea olo... vaikka lapsia rakastankin yli kaiken. Keväällä vaan näköjään tulee kaipaus rakkauteen ym. Tulipahan vuodatus.
Kommentit (32)
Niin se vaan on, että kaikkea ei voi saada...Mutta toivotaan, että elämäsi rakkaus odottaa nurkan takana ja kohta sinä olet jonkun kateuden kohde ;)
Miten ne vaatteet/pentikin tavarat liitty sit asiaan jos puhe oli parin keskenäisestä suhteesta?
ja teetäkin siemaillaan vaan tarjoustalon halpismukista. Mies antaa pusun poskelle lidlinkin kassajonossa, ei siinä sen hienompia puitteita kaivata=))))
mistä tiedät millaisia murheita ja epäonnea heillä oikeasti voi olla. Kaikki ei aina ole sitä miltä ulospäin näyttää. Mieshän voi olla vaikka millainen vaimoaan hakkaava paskiainen, ei raha aina tuo sitä onnea (vaikka kyllä helpottaakin elämää).
Mutta mä inhoan shoppailua enkä tykkää tavarapaljoudesta...joten kukaan ei uskoisi, että meidän perheellä on rahaa ihan mukavastikin, kun ei todellakaan näytetä sellaisilta. Mutta onnellisia ollaan ;-)
nuo merkkivaatteet kertoo sen...
ei kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista! älä ole surullinen! jostain pentikistä ja merkkivaatteista.
mulle tuli kyllä sunpuolesta paha mieli...
hei, kyllä säkin rakkaan vielä löydät, kenties jo tänä keväänä/kesänä.
hymyä huuleen, sulla on rakkaat lapset!
meillä on viisi lasta ja olen kotona, miehenkään palkka ei päätä huimaa, joten rahaa ei aikuisten vaatteisiin juurikaan ole. Mä kierrän kirrputoreja, hyviä tarjouksia ja osaa ommella aika kivasti. Meillä on aina kivat ja kauniit vaatteet. Merkkivaatteita ei tosin ole, mutta niitä en ostaisi muutenkaan, vaikka olisi miten paljon rahaa, kun ne on mielestäni useinkin sellaisia kyllä ajattomia, mutta mielikuvituksettomia ja tylsiä.
Siitä onnellisuudesta, mikä heistä huokui, olen kateellinen. Vaatteet vain ovat sivuseikka. Joskus olisi vain niin helppo ajatella, että jos ulospäin näyttää esimerkiksi materiaalisesti rikkaalta, niin esimerkiksi parisuhde ei toimi, tuolla parilla vain näytti molemmat toimivan. Jos minulla itsellä olisi ihana parisuhde, niin en tällaista edes miettisi. Tuli vain jotenkin paha olo lastenkin puolesta. Ap
kulje nukkavieruissa vaatteissa, käytetyissä kylläkin. Itsekin olen ihan ok näköinen ja nuori, mutta tiedän että harvassa ovat ne miehet, jotka naisen lisäksi suostuvat ottamaan kolmea lasta (jotka ovat jonkun toisen miehen).
ja uusi mies on onnellisesti ottanut vastaan ihan koko joukon. Joten tsemppiä ap, kyllä se onni sinuakin joskus kohtaa!
tuota vaatemerkkilistaa ja mainintaa Pentikistä. Tämän täytyy olla jokin vitsi, ei kai KUKAAN mieti muiden ihmisten vaatemerkkejä?
Ap:lle suosittelen iltalukemiseksi kirjaa No Logo.
olen sitten vitsi, kun jonossa pongasin nuo merkit. No logo kirja on pari vuotta sitten kahlattu läpi, kiitos vain vinkistä. Ehkä tästä sitten näkee miten surkeaa elämäni on...
Meillä on onnea mutta ei liikoja rahoja... Olisihan se kiva jos voisi olla molemmat.
ei sinun elämäsi ole surkeaa!
Vaikutat kivalta ja fiksulta, sinulla on kolme rakasta lasta.
Kyllä se elämäsi rakkauskin vielä vastaan kävelee!
Päivä kerrallaan!
kuin prinsessaa. pienistä asioista, eleistä ja kosketuksista saa valtavasti elinvoimaa.
Nyt en oikein ymmärtänyt sitä että mitä noilla merkeillä on tekemistä sen onnellisuuden kanssa?
mies minutkin, vaikka oli kolme lasta ja " kulahtanut" äiti. VARMASTI löydät onnen vielä :)
Nekö tekee onnelliseksi?
Me ollaan suht varakkaita ja me ei kuljeta missään merkkivaatteissa silti. Joten ollaan kai ap:n mittapuun mukaan tosi surkeita ihmisiä...
Jos nuo ihmiset olisivat olleet hennesin halpis vaatteissa, hymyilleet ja kosketelleet niin ap:n mielestä he eivät ole mitään koska niillä ei ole merkki kuteita. Voi voi!
pentikin kupposesta naukkailen teetä ja onnea riittää!