Tekeekö halpispolkupyörillä mitään? (esim. Hobbyhall)
En ole pyöräillyt vuosiin ja oma monivaihteinen kilpapyöräni ei oikein sovellu lapsen kuljettamiseen :). Ajatuksissa olisi pienet pyöräretket kauppaan tai kylään. Mahdollisesti myöhemmin saattaisin viedä lapsen pyörällä tarhaan.
Katselin uusia pyöriä ja ovat aika hinnoissaan. Olin ajatellut maksaa pyörästä korkeintaan 200 euroa, mutta eihän sillä hinnalla saa edes peruspyörää. Hobbyhallissa oli Sarda-pyörä edullisesti. Kannattaakohan hankinta?
Tietääkö kukaan myydäänkö käytettyjä pyöriä enää pyöräliikkeissä? Huutonetistä yritin etsiä, mutta aika mahdoton tehtävä tuntuu olevan. En halua mitään puolikuntoista ja haluan nähdä tuotteen ennen kuin ostan.
Kommentit (25)
Ei todellakaan oo ruostunut ja vaihteethan Sardassa on ihan samat kuin muissakin pyörissä, ihan sitä kärkipään laatua tio vaihteisto.
Sanoisin että joillakin käyttäjillä ei kestä pyörät vaikka ne on betonia!
Jos Sarda maksaa 280e, onko se halpispyörä?
Jos merkillä on myynnissä halpoja malleja, onko kaikki sitten halpisromuja?
Mä haluaisin myös uuden pyörän, mutta aika hurjia hintaeroja on. Helkamat ja Tunturit maksaa yli 300 eurosta reilusti yli 500 euroon. Onko ne sitten hintansa väärtejä vai pärjäiskö halvemmallakin? Tiedä sitten...
mulla on 20 vuotta vanha halpispyörä. mun äitini vanha. käytän sitä kesät talvet jokapäivä, kuskaan lapset hoitoon ja menen töihin, hoidan kauppamatkat sillä koska meillä ei ole edes autoa. perin pyörän äidiltäni jolla se myös oli kokoajan käytössä. pyörä on myös aina ulkona koska mitään sisävarastoa ei ole mutta säännöllisellä huollolla se pysyy kunnossa. en usko siis että pyörän hinta on suhteessa laatuun..
tyhmänä lainasin sitä veljelleni joka varastutti sen.
Myös poliisin huutokaupasta saa halvalla hyviä pyörin. Tänään lähti sardoja yms naisten pyörin alle 10euron kappalehintaan!
jotka on ostettu Hobby Hallista ja hyvin ovat kestäneet vaikka lasten käsittelyssä ovatkin joskus varsin " kovilla" . Ja olen kyllä suunnitellut ostavani polkupyörän myös itselleni Hobby Hallista.
Kiitos vastauksesta. Ajelitko pitkään Sardallasi? Niin ja tiedätkö tai tietääkö joku, missä polliisit ilmoittelee noista huutokaupoistaan? Oli jo unohtanut, että sellaisiakin on.
Lehdissä vissiin on ilmoituksia poliisin huutokaupoista.. EN ole oikeestaan varman, itse kuulin ystävältä.
En lukenut juttua tarkkaan, mutta silmäilyn perusteella jutun lopputulos oli, ettei halvalla saa hyvää pyörää.
muistui just mieleen et ostin 10v sitten hobbyhallista pyörä, ja maksoi tasan tuhat markkaa, eli 170¿. ja on vieläkin huippukunnossa! kyllä tuo euro aika on niin ihquu..
Meillä on ollut pojalla sarda aiemmin, enkä toista osta, kaksi kertaa takuukorjauksessa ja sit se lensi roskikseen. Tämä Raleig on ollut tosi hyvä. Ja jos mahdollisuutta käydä liikkeessä, hopparin palautuspuolelta voi saada paljon edullisemmin kokeilukappaleen.
tilaa kotiin, palauta, ja paa ukkos hakee se ens viikolla hobbarista
Varaosiakaan ei tahdo saada.
Olikohan nyt TM missä oli vertailu ja Bilteman pyörät ei saanu hyviä pisteitä.
Mulla olis varastossa citymaasturi, ihan ok kunnossa vaikka ikää onkin. Ei tuu pyöräiltyä niin voisin halvalla myydä pois.
Etsin ihan sellaista peruspyörää, jossa olisi muutama vaihde ja ehdottomasti jalkajarrut. Kyydissä kulkisi lapsi. Turvaistuin ja kypärät molemmille löytyy, mutta pyörä puuttuu :).
jalkajarrua ei ole, 21 vaihdetta ja käsijarrut molempiin renkaisiin. Lastenistuimen sais varmasti kiinni.
13
Osat ruostui silmissä ja vaihteet piti ääntä, eikä toimineetkaan kunnolla. Haukkui ihan lyttyyn koko p**kan ja pyysi varottamaan ettei kukaan ikinä vaan moiseen haksahtaisi.
Jossain olikin just juttua näistä halpispyöristä ja jotenkin niin se meni, ettei halvalla saa kun max kahden kesän pyörän. Sitte voi sanoo hyvästit ja ostaa paremman :)
Näin on pyöräliikkeessä töissä oleva kaveri kertonut.
Kannattaa kysyä pyöräliikkeestä vaihdossa tulleita käytettyjä pyöriä.
Näin meillä on lapsille hankittu uudenveroiset laatupyörät.
Eiköhän niitä aikuisellekin löydy!
kun auto peruutti päälle, mutta runko pysyi silloinkin vahingoittumattomana. Suosittelen lämpimästi!