Odotatko jo syksyn ja talven tuloa?
Itseäni ahdistaa tämä lämpöaalto ja liian valoisat päivät. Odotan jo, että pääsisi käpertymään viltin alle kaakaomukin kanssa syyssateen rummuttaessa kattoa.
Kommentit (34)
No huhhuh en todellakaan. Tämä kevät- kesä- aika on ihmisen parhainta aikaa. Suomalaisetkin on ihan yhtä hymyä, sen huomaa tuolla ulkona! Kaikki herää taas eloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!
Mä taas haluaisin käyttää peittäviä vaatteita koko ajan kun oon niin paksu. T-paidassa mun tissit (oon mies) hölskyy jo kävellessä ja maha pömpöttää.
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!
Mä taas haluaisin käyttää peittäviä vaatteita koko ajan kun oon niin paksu. T-paidassa mun tissit (oon mies) hölskyy jo kävellessä ja maha pömpöttää.
Laihduta.
Vitut laihduta
Odotan!! Mukavaa löytää muita samanlaisia edes täältä. Istun tällä hetkellä pimeässä huoneessa.
Mulla ei koskaan ole ollut mitään kevätmasennusta, mutta onhan tää viimeisen parin viikon läpitunkeva auringonpaiste yhdistettynä järkyttävään katupölyyn jotain ihan hirveää.
Öö, öisin on vielä pakkasta. Mene ulkoilemaan silloin.
Odotan syksyä. Kevät ja kesä ovat hirveitä vuodenaikoja. Kunpa olisi edes sateinen, pimeä kesä.
Kesää odotan. Tähän pölyyn meinaa todellakin tukehtua kaduilla ja siitepälykausi on myös aluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan!! Mukavaa löytää muita samanlaisia edes täältä. Istun tällä hetkellä pimeässä huoneessa.
On meitä, itse kerron avoimesti että kärsin keväästä syksyyn, osin allergian vuoksi. Yritän myös bongata muita kaltaisiani. Mies ymmärtää ja tukee. Kohta tulee taas syksy, muutama kuukausi. Onneksi ei tarvitse liikkua julkisilla, saa olla omassa autossa, olisi kamalaa olla julkisissa näiden kevätfanaatikkojen kanssa.
Ap, meidän pitäisi tavata jossain, minne eivät kevätihmiset pääse.
En odota, vaikka syksy lempivuodenaikani onkin. Kaikissa niissä on kuitenkin hyviä puolia ja saavat tulla ihan ajallaan jokainen.
Ei ole joulua ikävä, koska ruokapöytä on fengshuin kannalta väärässä ilmansuunnassa ja punainen pöytäliina siellä tuo huonoa onnea.
Tämä katu-/siitepölykausi on kyllä aika raskasta näin allergikkona. Varsinkin kun ei ole satanut aikoihin. Muuten kyllä kesän tulo on ihan mahtavaa, vaikka syyskuu ehdoton suosikkini onkin.
Kohta tulee kylmää säätä, ihanaa. :) Olisipa aina syksy!
Minäkään en kestä tätä valoa ja lämpöä. Onneksi kesä menee nopeasti ohi ja pimennysverhot auttavat.