Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko jo syksyn ja talven tuloa?

Vierailija
14.04.2018 |

Itseäni ahdistaa tämä lämpöaalto ja liian valoisat päivät. Odotan jo, että pääsisi käpertymään viltin alle kaakaomukin kanssa syyssateen rummuttaessa kattoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kestä tätä valoa ja lämpöä. Onneksi kesä menee nopeasti ohi ja pimennysverhot auttavat.

Vierailija
22/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh en todellakaan. Tämä kevät- kesä- aika on ihmisen parhainta aikaa. Suomalaisetkin on ihan yhtä hymyä, sen huomaa tuolla ulkona! Kaikki herää taas eloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!

Mä taas haluaisin käyttää peittäviä vaatteita koko ajan kun oon niin paksu. T-paidassa mun tissit (oon mies) hölskyy jo kävellessä ja maha pömpöttää.

Laihduta.

Vierailija
24/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!

Mä taas haluaisin käyttää peittäviä vaatteita koko ajan kun oon niin paksu. T-paidassa mun tissit (oon mies) hölskyy jo kävellessä ja maha pömpöttää.

Laihduta.

Vitut laihduta

Vierailija
25/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan!! Mukavaa löytää muita samanlaisia edes täältä. Istun tällä hetkellä pimeässä huoneessa.

Vierailija
26/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole ollut mitään kevätmasennusta, mutta onhan tää viimeisen parin viikon läpitunkeva auringonpaiste yhdistettynä järkyttävään katupölyyn jotain ihan hirveää.

Vierailija
27/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, öisin on vielä pakkasta. Mene ulkoilemaan silloin.

Vierailija
28/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyä. Kevät ja kesä ovat hirveitä vuodenaikoja. Kunpa olisi edes sateinen, pimeä kesä.

Vierailija
29/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää odotan. Tähän pölyyn meinaa todellakin tukehtua kaduilla ja siitepälykausi on myös aluillaan.

Vierailija
30/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan!! Mukavaa löytää muita samanlaisia edes täältä. Istun tällä hetkellä pimeässä huoneessa.

On meitä, itse kerron avoimesti että kärsin keväästä syksyyn, osin allergian vuoksi. Yritän myös bongata muita kaltaisiani. Mies ymmärtää ja tukee. Kohta tulee taas syksy, muutama kuukausi. Onneksi ei tarvitse liikkua julkisilla, saa olla omassa autossa, olisi kamalaa olla julkisissa näiden kevätfanaatikkojen kanssa.

Ap, meidän pitäisi tavata jossain, minne eivät kevätihmiset pääse.

Vierailija
31/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, vaikka syksy lempivuodenaikani onkin. Kaikissa niissä on kuitenkin hyviä puolia ja saavat tulla ihan ajallaan jokainen.

Vierailija
32/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole joulua ikävä, koska ruokapöytä on fengshuin kannalta väärässä ilmansuunnassa ja punainen pöytäliina siellä tuo huonoa onnea.

Vierailija
33/34 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä katu-/siitepölykausi on kyllä aika raskasta näin allergikkona. Varsinkin kun ei ole satanut aikoihin. Muuten kyllä kesän tulo on ihan mahtavaa, vaikka syyskuu ehdoton suosikkini onkin.

Vierailija
34/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee kylmää säätä, ihanaa. :) Olisipa aina syksy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän