Odotatko jo syksyn ja talven tuloa?
Itseäni ahdistaa tämä lämpöaalto ja liian valoisat päivät. Odotan jo, että pääsisi käpertymään viltin alle kaakaomukin kanssa syyssateen rummuttaessa kattoa.
Kommentit (34)
En. Vuodenajat tulevat ajallaan ja vuodenkierto on, mitä on.
Kyllä ja jouluvalmistelut ovat jo hyvässä vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen muuttamaan kevät-kesäksi toiselle puolelle maapalloa...
Kyllä juu. Vaikka Australiaan. Siellä on vilpoista ja hämärää..
Et taida olla kovin aktiivinen ja liikunnallinen ihminen? Ihanaa näet kun on taas lämpimät kelit ja sulat kulkuväylät, pääsee ulkoilemaan ja pyöräilemään jne. ilman liukastelua. Keväästä syksyyn voi harrastaa niin monia erilaisia ulkoilmalajeja. Puhumattakaan uimisesta järvivedessä <3
Odotan kovasti! Kevät ja kesä on masentuneen painajaista. Ärsyttää myös, kun kaikki kehuvat aurinkoista ilmaa. Olisipa jo syyskuu.
No, en todellakaan. Justhan pakkasista pääsi eroon.
Odotan kuolemaani ja toisaalta myös vappua ja halloweeniä
No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!
Ööö, en odota. Tämähän on ihan vuoden parasta aikaa, kaikkea kivaa tulossa.
T.nimim.kysymyksestä hämmentynyt
Mikä lämpöaalto...
taitaa olla kevät ennätysmyöhässä. Eihän tuolla vielä edes kunnolla tarkene
:D En todellakaan. Valoisuus on ihanaa enkä malta odottaa ensimmäisiä lämpimiä kesäsateita, ukonilmoja, syreenin ja kielon tuoksua, hiostavia lenkkejä metsäpolulla...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joulun aikaa odotan joka vuosi ympäri vuoden, tänä vuonna entistä enemmän kun minun ensimmäinen lapsi syntyy joulun alla. Mutta eletään nyt kevät ja kesä ensin, pitää nauttia hetkestä!
Odotan. Kirkas kevätaurinko paljastaa kaiken töryn ja on liian kirkasta. Syksyllä helpottaa kun valo on erilaista ja puissa vielä lehtiä varjostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lämpöaalto...
taitaa olla kevät ennätysmyöhässä. Eihän tuolla vielä edes kunnolla tarkene
Lahdessa bongattu tänään vuoden ekat shortsit ja t-paidat! Tosin edelleen tulee vastaan myös talvitakkeihin, pipoihin ja kaulaliinoihin pukeutuneita ihmisiä. Itse olen tuolta väliltä; tänään +14 ja päällä oli tennarit, farkut, t-paita ja nahkatakki.
Vierailija kirjoitti:
Rakastelut pusikossa..oih!
V-O-K:n kielikursseilla pari sanaa jo oppinut?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan! Oon just käyttänyt talvitakkia ja talvikenkiä yli 5 kk! Riittää jo! Tällä viikolla sai vihdoin laitettua talvivaatteet varastoon ja kaivaa kevät/kesävaatteet esille. Ihanaa!
Mä taas haluaisin käyttää peittäviä vaatteita koko ajan kun oon niin paksu. T-paidassa mun tissit (oon mies) hölskyy jo kävellessä ja maha pömpöttää.
Odotan. Valoa on ihan liikaa ja se tunkee joka paikkaan, kohta ei ole enää edes kunnon pimeää yötä. Ja ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi niin kohta tulee kuuma.
Syksyn kuulaita päiviä odotan erityisesti, kunnon talvi sen jälkeen ❤️
Suosittelen muuttamaan kevät-kesäksi toiselle puolelle maapalloa...