Lidlin Lupillu-vauvatuotteista kokemusta?
Uskaltaako ostaa teippivaippoja vai tuleeko allergiaa kuten Lidlin vaatteista ja kosmetiikasta?
Kommentit (40)
Kehtisitteko sano lapsellenne Vanhempana että ostitte hänelle tuotteita alelaarista?
"Äiti miksi puit minut herkimmässä iässä halpakaupan kiinapaskaan"?
Meillä on tarvikkeet Lupillua, vaatteet Moloa ehhehheh.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mutta mun mielestä tuo "Lupillu" on varsin outo nimi vauvatuotteille..
Me ollaan miehen kanssa käytetty noita puhdistuspyyhkeitä ensi hätään ette suttaa paikkoja kun menee pesemään seksin jälkeen paikkoja. Kun nimi vaihtui, mies sanoi:
Miten ne on osannut osuvasti nimetä pillupyyhkeet vihdoinkin oikealla nimellä!?
Vierailija kirjoitti:
Kehtisitteko sano lapsellenne Vanhempana että ostitte hänelle tuotteita alelaarista?
Kehtisin.
Kehtaisin myös kertoa että 80% vaatteista on kierrätetty muilta sukulaisilta. Loput 10% alelaarista tai kirppaarista. Ai kauhiaa.
Vierailija kirjoitti:
Taaperoa sai kauhean anafylaktisen shokin näistä VAROITUS! ÄLKÄÄ OSTAKO!
Mä sain kauhean anaalishokin sun viestistä ja a-tappi luiskahti paikoiltaan..
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mutta mun mielestä tuo "Lupillu" on varsin outo nimi vauvatuotteille..
Nimi on oikeasti Lupilu
Vierailija kirjoitti:
Mitään mikä on Lidlistä en vie lähellekään meidän neitiä.
Miksei? Kuulostaapa jotenkin hienostelevalta tuo neiti. Ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Luupillut toimineet meillä!
😂
Ostin kirpparilta vauvalle käyttämättömän puuvillaisen Lupilu -neuletakin. Veikkaan että myyjä saanut lahjaksi eikä ole kelvannut. Nätti luonnonvalkoinen ja hyvin kesti 60 asteen pesut. Ei nyppyyntynyt eikä muuta ongelmaa.
Onko uudempia kokemuksia kys. merkin tuotteista, esim. kosteuspyyhkeistä ja vauvan pesuaineista jne?
En todellakaan osta noita luup!llu tuotteita! Ihan nimen takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii Molon kanssa hyvin yhteen
Kuolen nauruun... xD
Vierailija kirjoitti:
Onko uudempia kokemuksia kys. merkin tuotteista, esim. kosteuspyyhkeistä ja vauvan pesuaineista jne?
Vaipat oli ainakin hyviä, pysyivät hyvin paikallaan ja ohuesta materiaalista huolimatta ei ohivuotoja, eikä aiheuttanut ihottumaa. Ei myös outoja hajuja, niin kuin joissain kalliimmissa vaipoissa.
Lupilun vaatteita meillä on myös käytetty, pehmeitä ja peseytyvät hyvin. Bodyissa on haaraosan nepparit vaan turhan lähellä toisiaan. Pärjäisi kolmen sijaan kahdella, kun ovat niin lähekkäin. Housut parempilaatuisia kuin bodyt. Yksiin housuihin tullut polveen reikä, kun napero on niin ahkerasti niissä kontannut.
Vierailija kirjoitti:
Se on LuPILU
Miksi se ei ole LUU pillu?
Vierailija kirjoitti:
Luupillut toimineet meillä!
Miten käy yhteen MOLON kanssa?
En todellakaan ostaisi kun olen lukenut vaikka mitä.