En jaksa enää töissä!
Jatkuvasti joutuu tekemään ylitöitä, nyt seuraava viikko ja sitä seuraava tulee olemaan 60+ tuntia. Jatkuvasti kauhea kiire, eikä taukoja olla pidetty moneen viikkoon. Kiire on kestänyt joulusta asti ja tiedän että tulee olemaan vielä kireisempää. Auttakaa, miten jaksaisin paremmin töissä? :( olen ihan loppu enkä halua mennä sinne enää.
Kommentit (8)
En minäkäään. Olen niin v"tun väärässä työssä ja niin v"tun väärässä paikassa että voi v2ttu. Nyt vaan harkitsemaan sitä että mikä köysi ja tekniikka on se paras.
Vierailija kirjoitti:
En minäkäään. Olen niin v"tun väärässä työssä ja niin v"tun väärässä paikassa että voi v2ttu. Nyt vaan harkitsemaan sitä että mikä köysi ja tekniikka on se paras.
Paraasta on vain se että löytää paljoon tekemistä että aika kuluuu vain nopeasti ja pääseen vetämään pään täyteen.
No eipä hätää, jos teillä tehty ylitöitä tolla tahdilla niin varmasti loppuu kohta. Ylitöitä kun saa teettää maksimissaa 138 h / 4 kk, Ja yhteensä 250h/v, lisäksi erikseen sopimalla vielä päälle 80 h, mutta ei koskaan enempää kuin 138h/ 4 kk tai ihan maksimissaan 330 h /vuosi.
Työ itsessään ei ole kamalaa vaikka välillä raskasta on. Työn tekee vastenmieliseksi kuvottava työkaveri.
Tänäänkin onnistui pilata fiilkseni heti aamulla. Olin iloissani, että pääsen hetkeksi ilman työkavereita olemaan. Tietenkin tämä yksi ilon pilaaja tulee sinne pyörimään. Siitä se sitten lähti.
Aina on vaihtoehtona irtisanoutuminen. Kokeile, miten leveesti ja stressittömästi työttömät elää.
Ota loparit ja etsi parempi työ. Ainiin eihän kukaan halua palkata vässykkää, joka ei saa yksinkertaisintakaan työtehtävää hoidettua ilman kitinää.
Kumma juttu miten palkka kuitenkin kelpaa joka kuukausi.
Ottakaa vässykät lopputili niin ehkä joku paikan ansaitseva tekijä pääsee tekemään ilomielin hommianne.
Vierailija kirjoitti:
Ota loparit ja etsi parempi työ. Ainiin eihän kukaan halua palkata vässykkää, joka ei saa yksinkertaisintakaan työtehtävää hoidettua ilman kitinää.
Kumma juttu miten palkka kuitenkin kelpaa joka kuukausi.
Ottakaa vässykät lopputili niin ehkä joku paikan ansaitseva tekijä pääsee tekemään ilomielin hommianne.
Sun vastauksellasi ei ole mitään yhtymäkohtaa ap:n postaukseen. Sen sijaan että täällä väniset, opettele johtamistaitoja.
sairausloma...