Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lähteä tällä palkalla?

Vierailija
15.07.2008 |

Tehtäviin kuuluu ruokien kuljettamista autolla ja keittiöhommissa avustamista. Palkka noin 8,50 euroa tunnilta. Työtunteja viikossa 15-40. Alan koulutusta minulla ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähinnä mietin, että kun useimmiten tunteja noin 20 viikossa niin pärjääkö, kun menetän työttömyyskorvauksen liki kokonaan, pieni kun on...

Vierailija
2/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähinnä mietin, että kun useimmiten tunteja noin 20 viikossa niin pärjääkö, kun menetän työttömyyskorvauksen liki kokonaan, pieni kun on...

Mulla on noin 25h/vko ja palkka 8,79€/h. Vajaa tonni tulee kuussa käteen kun lisätkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 25h/vko ja palkka 8,79€/h. Vajaa tonni tulee kuussa käteen kun lisätkin on.

Mä en tiiä saanko mä mitään lisiä, vaikka on viikonlopputöitäkin. Kyseessä osa-aikatyö nimittäin. Pitäskö silloin saada lauantai- ja sunnuntailisät, kun työtä muutama tunti per päivä ja päiväsaikaan??

Vierailija
4/4 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä saanko mä mitään lisiä, vaikka on viikonlopputöitäkin. Kyseessä osa-aikatyö nimittäin. Pitäskö silloin saada lauantai- ja sunnuntailisät, kun työtä muutama tunti per päivä ja päiväsaikaan??

Kyllä pitää viikonlopuista saada lisiä.