Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava työ vai määrittelemätön työttömyysjakso?

Vierailija
14.04.2018 |

Eli lyhyesti selostettuna työni on stressaavaa ja ahdistavaa. Työsuorituksia kytätään kuin viimeistä päivää. Töihin meno ahdistaa ja viikonloppuisin ei palaudu. Öisin ei saa unta kun pyörii mielessä seuraavan viikon taakka.

Toisaalta haluan olla töissä ja työttömäksi jääminen ahdistaa/hävettää. Ikinä ei voi tietää löytyykö uusi työpaikka viikon vai kolmen vuoden päästä. Uutta työpaikkaa etsin jatkuvasti. Miten itse olette toimineet? Kannattaako vain selviytyä vai onko joku ottanut riskin ja irtisanoutunut vaikka uutta paikkaa ei tiedossa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ahdistava työ(jos siitä saatavalla palkalla kuitenkin elää), työttömyys vasta ahdistavaa onkin kun joutuu venyttämään senttiä eikä tiedossa ole helpotusta tilanteeseen.

Ahdistavasta työstä voi sentään palautua vapaa-ajalla, työttömyys ahdistaa koko ajan.

Vierailija
2/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ensin puskuri.Sitten vasta hyppää vapaalle. Muista että työllisenä uuden duunin saaminen on helpompaa kuin työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ on niin kuluttavaa että terveys on uhattuna, miettisin kaksi kertaa. Burn outit taitaa nykyisin olla aika yleisiä kun ihmiset ajetaan loppuun esim. liian pienillä resursseilla. Tai jos palkka on mitätön työkuormaan verrattaen.

Vierailija
4/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa hyppy vain tuntemattomaan, mikään työpaikka ei ole korvaamaton.

Vierailija
5/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lyhyesti selostettuna työni on stressaavaa ja ahdistavaa. Työsuorituksia kytätään kuin viimeistä päivää. Töihin meno ahdistaa ja viikonloppuisin ei palaudu. Öisin ei saa unta kun pyörii mielessä seuraavan viikon taakka.

Toisaalta haluan olla töissä ja työttömäksi jääminen ahdistaa/hävettää. Ikinä ei voi tietää löytyykö uusi työpaikka viikon vai kolmen vuoden päästä. Uutta työpaikkaa etsin jatkuvasti. Miten itse olette toimineet? Kannattaako vain selviytyä vai onko joku ottanut riskin ja irtisanoutunut vaikka uutta paikkaa ei tiedossa?

Olen samassa tilanteessa. Aion irtisanoutua silläkin riskillä, että olen työtön loppuelämäni ajan. En pysty enää käymään töissä nykyisessä paikassa.

Vierailija
6/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa. Aion irtisanoutua silläkin riskillä, että olen työtön loppuelämäni ajan. En pysty enää käymään töissä nykyisessä paikassa.

Kuinka kauan olet ollut tuossa ahdistavassa työpaikassa?

Vierailija
7/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lopetat! Etsit sitten rauhassa uuden työn. Itselläni 2 vuoden työttömyysjakso (sairauden takia) mutta ei haitannut työllistymistä, kun aloin töitä taas etsimään. En siis missään vaiheessa maininnut työttömyyden syytä, kun hain uusiin paikkoihin. Nopeasti sain hyvän oman alan paikan.

Vierailija
8/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti lopetat! Etsit sitten rauhassa uuden työn. Itselläni 2 vuoden työttömyysjakso (sairauden takia) mutta ei haitannut työllistymistä, kun aloin töitä taas etsimään. En siis missään vaiheessa maininnut työttömyyden syytä, kun hain uusiin paikkoihin. Nopeasti sain hyvän oman alan paikan.

Kiva kuulla että löysit paikan huolimatta useamman vuoden työttömyydestä. Antaa vähän toivoa ettei yrittäminen ole turhaa :)

Vierailija
9/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla työttömänä. Minulla pomo huusi, töni, pilkkasi, kohteli eriarvoisesti työntekijöitä, valitsi suosikkinsa, ketkä halusi henkilöstön kesäjuhliin, kertoi salassapidettäviä tietoja julkisesti ja oli lipevä nuolija, kun halusi myöntävän vastauksen. En ikinä mene enää töihin.

Vierailija
10/11 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys menee aina kaiken edelle. Elämä on liian lyhyt aika kärsiä työnsankarina ikävässä työpaikassa.

Vierailija
11/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ja perseestä on :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan